Grochowski (LOT Cargo): Po otwarciu CPK nasza pozycja wzrośnie
Tomasz Śniedziewski 11 listopada 2019
– Dzięki budowie Centralnego Portu Komunikacyjnego, Polska zyska nową szansę odbudowy swojej pozycji m.in. wśród największych przewoźników cargo. Wierzę, że po jego otwarciu w 2027 roku, zacznie się nowa epoka dla rozwoju biznesu cargo w Polskich Liniach Lotniczych LOT – mówi w rozmowie z Rynkiem Lotniczym Michał Grochowski, dyrektor biura cargo w PLL LOT.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
CPK: Kapitał prywatny powinien mieć udział w finansowaniu lotniska
Roman Czubiński 12 października 2019
Argumentów przemawiających za udziałem kapitału prywatnego w finansowaniu CPK jest dużo – wynika z debaty podczas II Kongresu Rynku Lotniczego. Na razie jest zbyt wcześnie na ostateczne decyzje w sprawie wyboru ewentualnych partnerów kapitałowych. W finansowaniu oprócz banków polskich konieczny może okazać się udział zagranicznych.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Sławomir Facon (LOT AMS): Jesteśmy rozpoznawalni w środowisku lotniczym i korzystamy z tego
Aleksander Domański 09 października 2019
– To, co wyróżnia branżę lotniczą to z pewnością bardzo wysokie zaangażowanie pracowników i, często towarzysząca temu, autentyczna pasja i zainteresowanie lotnictwem. Pracownicy są wyjątkowo poukładani, zorganizowani i mają techniczne podejście do wykonywanych obowiązków. Jakość i bezpieczeństwo to priorytet, stawiany na pierwszym miejscu – powiedział w rozmowie z Rynkiem Lotniczym Sławomir Facon, Head of HR w LOT Aircraft Maintenance Services.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Pasażer i linie lotnicze
Dholakia: Brytyjskie lotniska korzystają ze sztucznej inteligencji
Roman Czubiński 05 października 2019
Sztuczna inteligencja może przysłużyć się transportowi lotniczemu, optymalizując przewóz towarów oraz podnosząc komfort pasażerów – stwierdził na II Kongresie Rynku Lotniczego starszy partner w Global Consulting UK Ltd Uday Dholakia. Jego zdaniem rola opartych na niej rozwiązań będzie rosła w miarę obniżania opłat lotniskowych i zwiększania udziału przychodów pozalotniczych w budżetach portów.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Infrastruktura i lotniska
CPK: Budujemy albo LOT straci rynek!
Roman Czubiński 04 października 2019
Przeciwnicy CPK podnoszą argumenty z zakresu m.in. planowania przestrzennego. Zwolennicy odpowiadają, że problem z przepustowością Lotniska Chopina najlepiej rozwiązać poprzez budowę lotniska dla Warszawy od podstaw w nowym miejscu. Rozmówcy byli natomiast zgodni co do konieczności możliwie szybkiego ustalenia warunków współdziałania CPK z lotniskami regionalnymi. Takie wnioski płyną z debaty II Kongresu Rynku Lotniczego.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Prawo i polityka
Czy Europa doczeka „wspólnego nieba”? „Wspólne rozwiązania są bardzo potrzebne”
Kasper Fiszer 02 października 2019
Do usprawnienia systemu kontroli ruchu lotniczego potrzebna jest współpraca z przewoźnikami i służbami lotniskowymi. Choć już dziś można obserwować pozytywne efekty wspólnych działań w skali Europy konieczne jest poszukiwanie nowych rozwiązań, w tym technologicznych, które będą odpowiedzią na coraz większą liczbę operacji – stwierdzili uczestnicy Kongresu Rynku Lotniczego w Warszawie.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Infrastruktura i lotniska
Jak komponent kolejowy CPK wpłynie na lotniska regionalne?
Roman Czubiński 02 października 2019
Otwarcie CPK i inwestycje komunikacyjne mające skrócić czas dojazdu do niego spoza Mazowsza stworzą nowe możliwości do zmiany przyzwyczajeń klientów polskich lotnisk. Decyzje, jakie mogą podjąć poszczególni pasażerowie, to: pozostanie przy dotychczasowym porcie, częściowa lub całkowita rezygnacja z korzystania z niego na rzecz CPK albo rezygnacja z podróżowania samolotami w ogóle. To, który wybór będzie najczęstszy, zależy przede wszystkim od sprawności budowy nowych linii kolejowych – uznali uczestnicy debaty podczas II Kongresu Rynku Lotniczego.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Infrastruktura i lotniska
Lotnisko przyszłości – do czego może służyć sztuczna inteligencja?
Roman Czubiński 29 września 2019
Handel i gastronomia na lotniskach będzie rozwijał się tylko wtedy, gdy jego przedstawiciele połączą siły w walce o klienta. Pomocne w tym mogą okazać się nowoczesne technologie, w tym profilowanie biometryczne – uznali uczestnicy debaty na temat przyszłościowych rozwiązań dla lotnisk, zorganizowanej w ramach II Kongresu Rynku Lotniczego. Ważnym wątkiem rozmowy były też dostępne na rynku rozwiązania przyspieszające odprawę.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Prawo i polityka
Eurocontrol: Opóźnienia są mniejsze. Efekt współpracy europejskiej
Redakcja 27 września 2019
Wobec rosnącego ruchu lotniczego w Europie poważnym problemem staje się przepustowość przestrzeni powietrznej. W tym roku udało się jednak nieco zmniejszyć wielkość średniego opóźnienia generowanego w przestrzeni powietrznej. To wynik współpracy międzynarodowej, która ma być kontynuowana w celu dalszej poprawy wyników.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Embraer E175-E2 poleci jeszcze w tym roku
Kasper Fiszer 26 września 2019
W tym roku odbędą się pierwsze loty Embraera E175 w wersji E2. W przyszłym roku maszyna ma zadebiutować na rynku. Michał Nowak, przedstawiciel producenta, mówił na Kongresie Rynku Lotniczego, że być może w przyszłości firma oferować będzie także samoloty turbośmigłowe.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Pasażer i linie lotnicze
Blue Air: Sam prestiż nie wystarczy, by przyciągnąć pracowników
Roman Czubiński 24 września 2019
Mimo wciąż wysokiego prestiżu pracy w lotnictwie firmy z branży muszą dziś starać się o utrzymanie obecnego personelu na równi z rekrutowaniem nowego. Nie można więc lekceważyć warunków pracy osób zatrudnionych w lotnictwie – przekonywała podczas II Kongresu Rynku Lotniczego dyrektor do spraw zasobów ludzkich rumuńskiego przewoźnika Blue Air Melania Jaravete. Podkreśliła też konieczność współdziałania ze szkołami kształcącymi potencjalnych pracowników.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Infrastruktura i lotniska
Orlen Aviation: Polskie paliwo lotnicze jednym z najlepszych na świecie
Roman Czubiński 23 września 2019
Lokalna produkcja polskiego paliwa lotniczego i ścisła kontrola jakości na każdym etapie pozwalają utrzymać jego wysoką jakość – powiedział prezes zarządu Orlen Aviation Waldemar Mazurek podczas II Kongresu Rynku Lotniczego. Szczególne znaczenie ma odfiltrowywanie wody oraz odpowiednie wyposażenie cystern lotniskowych. Dalsza poprawa powinna nastąpić w momencie otwarcia Centralnego Portu Komunikacyjnego, w którym paliwo będzie dostarczane do samolotów za pośrednictwem systemu rurociągów.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Prawo i polityka
Furgalski: Wspierajmy kolej, a nie walczmy z lotnictwem
Kasper Fiszer 21 września 2019
Choć kwestie środowiskowe są istotne dla przyszłości branży lotniczej, o lepszy los planety należy walczyć, wspierając rozwój kolei, w tym dużych prędkości, a nie nakładając dodatkowe obciążenia fiskalne na przewoźników lotniczych – twierdzi Adrian Furgalski, wiceprezes ZDG TOR. Podczas Kongresu Rynku Lotniczego zwracał on uwagę, że tam, gdzie powstały KDP, liczba rejsów lotniczych zmniejsza się, czasem nawet do zera. Samolotów nie da się jednak na razie zastąpić w relacjach międzykontynentalnych, a to loty długodystansowe generują najwięcej zanieczyszczeń.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Praca w branży lotniczej – potrzeba więcej młodych pracowników
Magdalena Romanowska 21 września 2019
W związku z rozwojem ruchu lotniczego w Polsce i na świecie wzrasta zapotrzebowanie na zapewnienie samolotom obsługi naziemnej. Braki kadrowe, z którymi zmaga się lotnictwo, występują obecnie nie tylko wśród pilotów czy załóg pokładowych, ale przede wszystkim wśród pracowników obsługi naziemnej i specjalnie wykwalifikowanych techników. Zbiega się to ze stosunkowo małym zainteresowaniem pracą w tym sektorze wśród osób wybierających dopiero swoją drogę zawodową. Uczniowie szkół średnich w ostatnich latach rzadziej wybierali klasy o profilach lotniczych.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Rekordowy Kongres Rynku Lotniczego
Redakcja 20 września 2019
Ponad 350 gości i 52 prelegentów z trzech kontynentów wzięło udział w II Kongresie Rynku Lotniczego. To największe spotkanie przedstawicieli branży lotniczej w Polsce. Podczas Kongresu padło wiele ważnych deklaracji i opinii na temat rozwoju lotnictwa w Polsce i przyszłości branży w Europie.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Prawo i polityka
Apahidean: IATA pomoże w opracowaniu strategii dla lotnictwa
Roman Czubiński 19 września 2019
Polska potrzebuje nowej, dostosowanej do dzisiejszych wyzwań strategii rozwoju lotnictwa – stwierdziła w wystąpieniu otwierającym Kongres Rynku Lotniczego Area Manager dla Europy Środkowo-Wschodniej w IATA Anca Apahidean. Dokument powinien podejmować tematy związane z rosnącym ruchem oraz wskazać sposoby rozwiązania problemu regulacji prawnych, blokujących wdrażanie innowacyjnych technologii. Szczególnie pilną potrzebą jest usprawnienie odprawy pasażerów.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Infrastruktura i lotniska
Baker McKenzie: Zamknięcie Okęcia po otwarciu CPK to konieczność
Roman Czubiński 18 września 2019
Na Mazowszu nie ma miejsca dla równoczesnego działania przyszłego CPK oraz Lotniska Chopina. Infrastruktura lotnicza może być lekko przeskalowana, ale w jej finansowaniu powinien uczestniczyć kapitał prywatny. Podczas Kongresu Rynku Lotniczego autorzy raportu przedstawili dodatkowe wnioski i przemyślenia płynące z opracowania, które zaprezentowano po raz pierwszy wiosną tego roku. Przedstawicielka Baker McKenzie podkreśliła przy tym, że projekt budowy CPK powinien mieć charakter apolityczny.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
LS Airport Services: Przywróćmy prestiż pracy na lotnisku. Raport ZDG TOR
Roman Czubiński, Emilia Derewienko 17 września 2019
– Problemy z pozyskaniem pracowników skłaniają nas do intensywnych działań marketingowych na rynku pracy oraz do współpracy ze szkołami – mówił w poniedziałek podczas Kongresu Rynku Lotniczego Marcin Opaliński, prezes LS Airport Services. ZDG TOR przygotował raport na temat stanu zatrudnienia i zapotrzebowania na pracowników w lotnictwie.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Czy tak mogą wyglądać nowe Airbusy A350 w barwach LOT-u?
Piotr Bożyk 17 września 2019
– Zachęcam koncern Airbus do tego, żeby poważnie traktował LOT jako swojego potencjalnego klienta. Nie mamy żadnych uprzedzeń i wybierzemy po prostu najlepszą ofertę – podkreślał wczoraj Rafał Milczarski, prezes LOT-u, podczas Kongresu Rynku Lotniczego.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Lotnictwo to branża high-tech. Zmiana wizerunku przyciągnie pracowników?
Kasper Fiszer 17 września 2019
Podczas tegorocznego Kongresu Rynku Lotniczego dużo miejsca poświęcono kwestiom pracowniczym. Wśród pomysłów na pozyskiwanie kadr pojawiło się promowanie sektora lotniczego jako branży nowoczesnych technoiogii. Ważną kwestią wydaje się także szkolenie adeptów zawodów lotniczych.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Kwestie pracownicze kluczowe dla rozwoju branży lotniczej
Kasper Fiszer 16 września 2019
Na niemal wszystkich stanowiskach w branży lotniczej brakuje rąk do pracy – to główny wniosek z debaty otwarcia Kongresu Rynku Lotniczego. Dla rozwoju branży istotne będzie tez, jaką politykę przyjmą rządy i UE w sprawach środowiskowych. Jednym z postulatów pojawiających się w dyskusji było skupienie się na wsparciu kolei, a nie bezpośrednio na ograniczaniu działalności lotniczej.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
LOT rozmawia z Boeingiem o odszkodowaniu za MAX-y. Od tego zależą wyniki roczne
Jakub Madrjas 16 września 2019
Prezes PLL LOT Rafał Milczarski jest umiarkowanie zadowolony z wyników spółki za 2018 rok choć podkreśla, że zyski przewoźnika przy obecnej skali rozwoju są i tak „rzeczą niebywałą”. Jak przyznaje, wyniki za 2018 rok były niższe od założeń i podobnie może być w 2019 roku. W tym wypadku wszystko zależy od uzgodnień z Boeingiem w sprawie odszkodowania za uziemienie samolotów 737 MAX.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Opaliński: Lotnisko to wspólne środowisko pracy
Roman Czubiński 16 września 2019
We wspólnym interesie linii lotniczych, portów oraz całej branży leży zachęcanie kandydatów do pracy w lotnictwie, traktowanym jako wspólne środowisko. Zatrudnienie w obsłudze naziemnej musi rosnąć znacznie szybciej, niż liczba pilotów – powiedział podczas II Kongresu Rynku Lotniczego prezes LS Airport Services i LS Technics Marcin Opaliński. Jego wystąpienie było wstępem do prezentacji raportu o kadrach w branży lotniczej. Dokument, w którego opracowaniu udział miał ZDG TOR, od jutra będzie dostępny na naszych łamach.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Milczarski: Nie mamy uprzedzeń względem Airbusa. LOT wybierze najlepszą ofertę
Jakub Madrjas 16 września 2019
Czy PLL LOT, dotąd zamawiający samoloty Boeinga i Embreara, może rozwijać flotę w oparciu o samoloty Airbusa? Zdaniem prezesa PLL LOT Rafała Milczarskiego, może się to opłacać polskiemu operatorowi. – Zachęcam koncern Airbus do tego, żeby poważnie traktował LOT jako swojego potencjalnego klienta. Nie mamy żadnych uprzedzeń i wybierzemy po prostu najlepszą ofertę – podkreślił podczas Kongresu Rynku Lotniczego.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Infrastruktura i lotniska
Istanbul Airport – jakie wnioski dla CPK?
Roman Czubiński 16 września 2019
Precyzyjne opracowanie harmonogramu przeprowadzki ze starego na nowe lotnisko to klucz do udanego startu jego funkcjonowania – przekonywał na II Kongresie Rynku Lotniczego dyrektor ds. rozwoju w Celebi Aviation Juan Jose Andres Alvez. Jak podkreślał, z procesu decyzyjnego w tej sprawie nie powinno się wyłączać żadnej z działających na lotnisku firm i instytucji. Porażką, z której polscy decydenci również powinni wyciągnąć lekcję, jest natomiast początkowy brak obsługi lotniska w Stambule transportem szynowym.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Fatalne wyniki produkcyjne Boeinga
Aleksander Domański 13 września 2019
Największy producent lotniczy świata za zeszły rok w poprzednim miesiącu oddał użytkownikom zaledwie 18 samolotów. Dla porównania w sierpniu zeszłego roku amerykański gigant dostarczył kontrahentom 64 maszyny.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Kongres Rynku Lotniczego: Już w poniedziałek w Warszawie
inf. pras. oprac. ad 11 września 2019
16 września 2019 r. w Warszawie odbędzie się II Kongres Rynku Lotniczego, najważniejsze wydarzenie branży lotniczej w Polsce, podczas którego kilkuset ekspertów z kraju i zagranicy rozmawiać będzie o przyszłości branży.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Infrastruktura i lotniska
Strategia dla lotnictwa: CPK zmieni całą branżę
Roman Czubiński 09 września 2019
Przeszło dwukrotny wzrost liczby pasażerów w ciągu 16 lat, budowa CPK i związana z nią konieczność zaprojektowania przestrzeni powietrznej od nowa, a także dostosowanie się do coraz surowszych wymagań środowiskowych – to najważniejsze z wyzwań stojących przed polską branżą lotniczą. Z myślą o nich rozpoczęto prace nad nową strategią rozwoju lotnictwa. Dokument ma być konsultowany z wszystkimi liczącymi się graczami w branży.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?
Biznes i przemysł
Brakuje mechaników lotniczych. „Silnie promujemy klasy o tym profilu”
Emilia Derewienko 06 września 2019
– Zawód mechanika lotniczego czy samochodowego nie cieszyły się dużym zainteresowaniem. W tym roku szkolnym położyliśmy szczególny nacisk na promocję tego kierunku. Promowaliśmy go na piknikach, pokazach lotniczych czy dniach otwartych w naszej szkole, szkołach podstawowych i gimnazjach – mówi Anna Stańczyk, dyrektor ZSS w Radomiu.
Boeing broni swoich decyzji dotyczących bezpieczeństwa MAX-ów
Greenpeace walczy w sądzie z KLM. „Nie ma potrzeby latania z Amsterdamu do Paryża"
Pandemia szansą dla technologicznego rozwoju lotnictwa?