Partner serwisu
Biznes i przemysł

Ryanair zarejestrował w Polsce boeinga B737-700

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-04-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Ryanair zarejestrował w Polsce boeinga B737-700
fot. Ryanair
Ryanair przerejestrował swojego jedynego boeinga 737-700 do polskiego rejestru statków powietrznych. Od 30 marca samolot zarejestrowany jest jako SP-RUM i wchodzi w skład floty Buzza – polskiej spółki-córki Ryanaira.

Do momentu przerejestrowania samolotu i wpisania go do polskiego rejestru, B737-700 zarejestrowany był w Irlandii jako EI-SEV (msn 29078). Samolot jest używany przez taniego przewoźnika do celów szkoleniowych załóg oraz jako samolot korporacyjny i nie jest wykorzystywany do regularnych przewozów pasażerskich. Ryanair pozyskał boeinga 30 czerwca 2015 roku. Jest to zdecydowanie najstarszy samolot we flocie Ryanaira, gdyż ma ponad 24 lata. Maszyna wcześniej latała w barwach linii Azurra Air, Rio Sul, Maersk Air, Aires Colombia oraz LAN Colombia.

Ostatni lot B737-700 na irlandzkich rejestracjach odbył się 23 marca 2023 roku. Samolot wykonał rejs z Kowna do Londynu-Stansted. 30 marca br. samolot został wpisany do polskiego rejestru statków powietrznych, który prowadzony jest przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Z danych Flightradar24 wynika, że statek powietrzny ponownie wdrożony do służby 2 kwietnia, wykonując rejs z Londynu-Stansted do Glasgow-Prestwick, gdzie zwykle samolot był bazowany.

B737-700 jest skonfigurowani w jednoklasowym układzie opartym o fotele klasy biznes i może zabrać na pokład 60 pasażerów. Różnica między SP-RUM a flotą boeingów 737-800/8200 nie kończy się układzie foteli premium (2-2). Samolot jest krótszy niż popularne - 800. B737-700 ma 33,6 metrów długości w porównaniu do 39,5 metrów, jakimi cechuje się B737-800. Krótszy kadłub pozwala maszynie bez problemu latać na dłuższych dystansach. Samolot napędzany jest dwoma silnikami typu CFMI CFM56-7B22.

Buzz jest spółką zależną należącą w całości do Ryanair Holdings i działa wyłącznie jako wykonawca lotów irlandzkich linii lotniczych. Polska spółka-córka realizuje także na zlecenie biur podróży loty czarterowe. Do polskiego rejestru samolotów Buzza należy czterdzieści siedem B737-800, 13 B737-8200 oraz B737-700.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LOT. Trzeci embraer E195-E2 już w drodze do Polski

Pasażer i linie lotnicze

LOT. Trzeci embraer E195-E2 już w drodze do Polski

Piotr Bożyk 11 października 2024

Węgry: Enter Air uruchamia własny hangar (zdjęcia)

Infrastruktura i lotniska

Enter Air: Co najmniej trzy kolejne B737 w 2025

Biznes i przemysł

Enter Air: Co najmniej trzy kolejne B737 w 2025

Mateusz Kieruzal 11 października 2024

Zobacz również:

Ryanair tnie siatkę w Niemczech! Straci Polska!

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair tnie siatkę w Niemczech! Straci Polska!

Mateusz Kieruzal 10 października 2024

Ryanair nie przywróci lotów Kraków – Tel Awiw

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair nie przywróci lotów Kraków – Tel Awiw

Mateusz Kieruzal 07 października 2024

Digitalizacja Ryanaira. Koniec papierowych kart pokładowych

Pasażer i linie lotnicze

Digitalizacja Ryanaira. Koniec papierowych kart pokładowych

Mateusz Kieruzal 08 października 2024

Pozostałe z wątku:

LOT. Trzeci embraer E195-E2 już w drodze do Polski

Pasażer i linie lotnicze

LOT. Trzeci embraer E195-E2 już w drodze do Polski

Piotr Bożyk 11 października 2024

Węgry: Enter Air uruchamia własny hangar (zdjęcia)

Infrastruktura i lotniska

Enter Air: Co najmniej trzy kolejne B737 w 2025

Biznes i przemysł

Enter Air: Co najmniej trzy kolejne B737 w 2025

Mateusz Kieruzal 11 października 2024

Zobacz również:

Ryanair tnie siatkę w Niemczech! Straci Polska!

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair tnie siatkę w Niemczech! Straci Polska!

Mateusz Kieruzal 10 października 2024

Ryanair nie przywróci lotów Kraków – Tel Awiw

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair nie przywróci lotów Kraków – Tel Awiw

Mateusz Kieruzal 07 października 2024

Digitalizacja Ryanaira. Koniec papierowych kart pokładowych

Pasażer i linie lotnicze

Digitalizacja Ryanaira. Koniec papierowych kart pokładowych

Mateusz Kieruzal 08 października 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5