Linie lotnicze Frontier Airlines uruchomią w ciągu najbliższych kilku miesięcy 21 nowych tras z Atlanty, Dallas i Las Vegas. Najwięcej połączeń zyska stolica stanu Georgia.
Pierwsza z dziewięciu nowych tras z Atlanty taniego przewoźnika zostanie zainaugurowana 7 września. Wówczas podróżni będą mogli przemieścić się do St. Louis. Połączenie będzie realizowane trzy razy w tygodniu.
Od 8 września cztery razy w tygodniu klienci Frontier Airlines będą mogli dolecieć do Baltimore, Chicago i Houston. Dobę później uruchomiona zostanie usługa do Nowego Orleanu. Rejsy do największego miasta stanu Luizjana będą realizowane trzy razy w tygodniu.
Od 1 listopada do listy nowych destynacji z Atlanty taniego przewoźnika dołączą porty West Palm Beach oraz Montego Bay. Rejsy na Florydę zaplanowano codziennie, natomiast na Jamajkę trzy razy w tygodniu. Dobę później stolica stanu Georgia zyska jeszcze bezpośrednie loty do Cancun. Do kurortu w Meksyku będzie można przemieścić się cztery razy w tygodniu.
Siedem nowych połączeń Frontier Airlines zostanie uruchomionych z portu Dallas-Fort Worth. Od 7 września największe miasto Teksasu zyska trzy razy w tygodniu rejsy do San Diego, a dobę później do San Francisco. Druga z destynacji w Kalifornii będzie obsługiwana cztery razy w tygodniu. Od 1 listopada cztery razy w tygodniu tani przewoźnik zaoferuje loty do Tampy na Florydzie i Phoenix w Arizonie.
Inauguracje trzech pozostałych kierunków z portu Dallas-Fort Worth zaplanowano na wiosnę 2022 roku. 24 kwietnia odleci pierwszy samolot z Atlanty do Buffalo, a dobę później do Hartford. Obie trasy będą realizowane trzy razy w tygodniu. Na 30 kwietnia natomiast wyznaczono pierwszy rejs do Durango. Miasto w stanie Kolorado będzie obsługiwane tylko raz w tygodniu.
Pięć nowych połączeń Frontier Airlines zostanie jeszcze uruchomionych z portu Las Vegas. Od 9 listopada dwa razy w tygodniu będzie można przemieścić się do Harlingen na południu Teksasu, Sioux Falls w Południowej Dakocie, a cztery razy w tygodniu do Minneapolis i Nowego Orleanu. Dobę później wystartuje jeszcze pierwszy odrzutowiec do De Moines. Miasto w stanie Iowa będzie obsługiwane dwa razy w tygodniu.
– Kontynuujemy rozwój i cieszymy się, że możemy uruchomić 21 nowych tras, które wzmocnią nas na lokalnych rynkach w Atlancie, Dallas i Las Vegas. Skupiamy się na połączeniach, które przyniosą największe korzyści naszym klientom, dzięki przystępnej cenie i komforcie podróży – podkreślił Daniel Shurz, jeden z wiceprezesów Frontier Airlines, odpowiedzialny za marketing.
Taniemu przewoźnikowi z Denver nie będzie łatwo w nowych miejscach, bowiem Atlanta i Dallas to główne węzły odpowiednio
Delta Air Lines oraz
American Airlines. Dla każdej z tych znacznie większych linii lotniczych to również jedne z najbardziej dochodowych hubów i rzadko rozszerzenie usług ze strony konkurencji pozostaje bez odpowiedzi. Dotyczy to przede wszystkim jednak cen biletów.
Frontier Airlines nastawione są bowiem na działalność "point-to-point", a nie "hub-and-spoke", które preferują wspomniane wcześniej dwie z trzech największych linii lotniczych Stanów Zjednoczonych. Częstotliwości połączeń taniego przewoźnika z Denver nie są dodatkowo tak ekspansywne i zagrażające pozycji konkurentów, jak w przypadku
Spirit Airlines, które zamierzają podbić krajowy rynek, oferując kilka lotów dziennie na jednej trasie. Tani przewoźnik z Denver obrał inną strategię i tylko na jednej z tras będzie obsługiwał rejsy każdej doby.