Linie lotnicze Air Malta zwiększą znacznie liczbę międzynarodowych połączeń w czerwcu. Przewoźnik z południa Europy obsłuży w sumie 51 rejsów tygodniowo do piętnastu destynacji.
Najczęściej będzie można polecieć do
Katanii. Port na Sycylii będzie obsługiwany dziewięć razy w tygodniu, a konkretnie w poniedziałki, środy, czwartki oraz dwa razy dziennie w piątki, soboty i niedziele. Po sześć rejsów w tygodniu zaplanowano do
Rzymu i
Londynu. Na stołeczne lotnisko
Fiumicino będzie można dolecieć codziennie z wyjątkiem czwartków, natomiast do portu
Heathrow w poniedziałki, środy, piątki, soboty i dwukrotnie w niedziele.
Pięć razy w tygodniu odrzutowce Air Malta pojawią się w
Monachium. Do największego miasta niemieckiej Bawarii będzie można przemieścić się w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele.
Po trzy rejsy w tygodniu przewidziano do
Amsterdamu (poniedziałki, czwartki i niedziele) oraz
paryskich portów
Orly (czwartki, soboty i niedziele) i
Roissy-Charles de Gaulle, dokąd zaplanowano loty w poniedziałki, piątki i soboty. Reszta kierunków będzie obsługiwana dwa razy w tygodniu.
Rejsy do
Brukseli, Lizbony, Lyonu i Zurychu zaplanowano w czwartki i niedziele. Na środy i soboty wyznaczono daty lotów do
Frankfurtu nad Menem, Pragi oraz
Wiednia. Poniedziałki i piątki będą natomiast dniami rejsów do
Mediolanu.
– W miarę jak kraje zaczynają łagodzić swoje restrykcje i umieszczają Maltę na listach bezpiecznych podróży, zaczynamy dostrzegać zwiększony popyt. Wzrost liczby takich rezerwacji odnotowują w szczególności Niemcy i Holandia. Obsłużymy ponad 1500 rejsów tego lata i oferujemy ponad pół miliona miejsc – zachęca Roy Kinnear, dyrektor handlowy Air Malta, której flota składa się z czterech airbusów A320-200 i czterech A320neo.
– Nasz letni rozkład lotów pozostaje wciąż znacznie uboższy w porównaniu z tym samym okresem 2019 roku. Jesteśmy jednak elastyczni w planowaniu sieci połączeń i jeśli zauważymy wzrost popytu oraz rezerwacji, to zwiększymy w miarę potrzeb liczbę rejsów w najbliższych miesiącach – dodał Kinnear.