EasyJet wybrał firmę AirFi w celu dostarczenia nowego, wiodącego w branży, cyfrowego doświadczenia na pokładzie. Nowa umowa została ogłoszona w Amsterdamie podczas World Aviation Festival.
Od 4 października linia testuje przenośne rozwiązanie od AirFi,a konkretniej AirFi box, które pozwolą pasażerom na połączenie i przeglądanie menu sklepu pokładowego podczas lotu, wraz ze wszystkimi aspektami doświadczenia użytkownika na pokładzie, w tym informacji o locie i zasadach bezpieczeństwa, miejscach docelowych, treści magazynów pokładowych i wyboru gier. Wszystkie te usługi są bezpłatne dla pasażerów.
Dostęp do treści można uzyskać na telefonie komórkowym, tablecie lub laptopie poprzez lokalną sieć Wi-Fi utworzoną przez AirFi box na pokładzie. W pierwszej kolejności z nowych funkcji będą mogli skorzystać pasażerowie lecący na pokładzie dowolnego z 27 samolotów rodziny A320 easyJet Switzerland z Genewy oraz Bazylei.
Dobra umowa dla obu stronObie firmy wysoko oceniają nową współpracę i wierzą, że przyniesie ona wszystkim wymierne korzyści. Dla AirFi posiadanie w swoim portfolio tak dużego gracza jak easyJet stanowi bardzo dobrą okazję do rozwinięcia swojej technologii poza jej obecny wizerunek.
- Wybraliśmy AirFi do współpracy będąc pod wrażeniem ich ogólnych możliwości oraz elastyczności ich systemów i platform. Jesteśmy przekonani, że są to odpowiedni partnerzy, którzy wesprą nas w realizacji naszych ambicji, aby zapewnić wiodące w branży, cyfrowe doświadczenie na pokładzie dla naszych klientów w całej Europie - skomentował Simon Cox, dyrektor Inflight Retail w easyJet.
Job Heimerikx, prezes AirFi, podkreślił, że easyJet jest i zawsze był pionierem w branży transportu lotniczego, a AirFi jest dumne, że zostało wybrane przez tak wymagającego partnera.
- Zespół easyJet postawił przed nami wyzwanie wprowadzenia najlepszych w swojej klasie rozwiązań, innowacyjnych modeli biznesowych oraz zbadania w pełni spersonalizowanego rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększy doświadczenie podczas lotu dla klientów. Ta możliwość pomogła nam rozwinąć się na wiele sposobów i mamy nadzieję na bardzo owocną współpracę - dodaje Heimerikx.
AirFi boxAirFi box jest jak jądro, które napędza i łączy nasz pakiet rozwiązań. Tworzy zarówno pokładową sieć Wi-Fi, jak i wspierającą infrastrukturę IT, która ożywia ofertę IFE i sprzedaży detalicznej przewoźnika. AirFi box zapewnia 24-godzinną pracę na jednym ładowaniu oraz możliwość półzintegrowanej instalacji z pełnym zasilaniem, a także bezdotykową obsługę, ponad 1 TB pamięci, DRM bez aplikacji oraz możliwości 3G/4G. Warto dodać, że na polskim rynku AirFi kiedyś oferowało swoje usługi na pokładach Small Planet Airlines.
Firma AirFiAirFi jest firmą technologiczną, która pomaga liniom lotniczym dostarczać pasażerom cyfrową rozrywkę, zakupy i doświadczenia związane z marką, odblokowywać korzyści operacyjne dla załogi i zwiększać przychody dodatkowe ze sprzedaży na pokładzie. Najnowocześniejsze przenośne, bezprzewodowe rozwiązania streamingowe AirFi są bezpieczne, sprawdzone, opłacalne i łatwe do wdrożenia. Ponad 70 operatorów linii lotniczych i kolejowych zaufało AirFi i jego portfolio partnerów handlowych, realizacyjnych i merytorycznych, aby zapewnić pasażerom wzbogacone doświadczenia, wspierając jednocześnie strategie przychodów dodatkowych w kabinie.