Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Automatyczna odprawa w Lufthansie

Dalej Wstecz
Data publikacji:
30-01-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Lufthansa Press

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Automatyczna odprawa w Lufthansie
fot. Lufthansa, Vladimir Mikitarenko
Klienci Lufthansy otrzymają kartę pokładową automatycznie bezpośrednio na swój smartfon na 23 godziny przed odlotem.

Pasażerowie podróżujący Lufthansą będą korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie. Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed startem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Oszczędzi to czas i ułatwi przygotowania do podróży. Aby skorzystać z tej nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jedynie zostawić swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD.

Wszystkie usługi, z których klienci mogli korzystać do tej pory, są teraz również dostępne w ramach zautomatyzowanej procedury odprawy. Usługa ta jest oferowana na rejsy w obrębie strefy Schengen, a także na podróż autobusem lub pociągiem Lufthansa Express Rail and Bus. Automatyczna odprawa nie jest możliwa, gdy podróż obejmuje odcinki poza strefą Schengen – w takich przypadkach pasażerowie będą musieli odprawić się ręcznie. Każdy, kto nie chce już korzystać z usługi, może dezaktywować opcję w dowolnym momencie na swoim profilu Klienta.

Klienci bez profilu Lufthansa iD lub Miles & More mogą zarejestrować się w celu skorzystania z automatycznej odprawy poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji. Usługa będzie wtedy ważna tylko dla tego konkretnego lotu.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Lufthansa przywraca serwis kawy i herbaty!

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa przywraca serwis kawy i herbaty!

Mateusz Kieruzal 29 maja 2024

Szef Lufthansy zirytowany problemami Boeinga, ale nie chce C919

Biznes i przemysł

Lufthansa krytykuje unijną politykę ekologiczną. Berlin na cenzurowanym

Biznes i przemysł

Lufthansa skapitulowała. Załogi pokładowe dostaną podwyżki!

Pasażer i linie lotnicze

Bruksela kwestionuje zakup ITA Airways przez Lufthansę

Biznes i przemysł

Zielone taryfy Lufthansy. Śladowe zainteresowanie droższymi biletami

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Lufthansa przywraca serwis kawy i herbaty!

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa przywraca serwis kawy i herbaty!

Mateusz Kieruzal 29 maja 2024

Szef Lufthansy zirytowany problemami Boeinga, ale nie chce C919

Biznes i przemysł

Lufthansa krytykuje unijną politykę ekologiczną. Berlin na cenzurowanym

Biznes i przemysł

Lufthansa skapitulowała. Załogi pokładowe dostaną podwyżki!

Pasażer i linie lotnicze

Bruksela kwestionuje zakup ITA Airways przez Lufthansę

Biznes i przemysł

Zielone taryfy Lufthansy. Śladowe zainteresowanie droższymi biletami

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5