Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

B777 w LOT. Jutro poleci do Toronto. Zobaczcie wnętrze! (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-09-2024
Ostatnia modyfikacja:
09-09-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RL

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
B777 w LOT. Jutro poleci do Toronto. Zobaczcie wnętrze! (zdjęcia)
fot. PLL LOT/euroAtlantic
Boeing 777-200ER euroAtlantic Airways jeszcze dziś wyląduje na Lotnisku Chopina, a jutro zrealizuje pierwszy rejs dla LOT. Szerokokadłubowiec poleci do Toronto, do którego będzie latał do końca sezonu letniego. Potem maszyna odpowiadać będzie za realizacje flagowych rejsów do Nowego Jorku.

Wet-leasing A330-900neo od Air Belgium dobiega końca (belgijskie linie lotnicze zmagają się w dużymi problemami finansowymi, a waloński sąd o dwa tygodnie wydłużył okres na znalezienie inwestora i zrestrukturyzowanie działalności), wyłączenie ze służby peracyjnej trzech B787, które przechodzą przeglądy, skłoniło Polskie Linie Lotnicze LOT do wydzierżawienia w formule ACMI boeinga 777-200ER od euroAtlantic Airways.

Pierwotnie szerokokadłubowiec miał pojawić się w Warszawie w trzecim tygodniu września, lecz samolot o znakach rejestracyjnych CS-TSW wyląduje jeszcze dziś w Warszawie. Przylot 21-letniego B777, który wcześniej użytkowany był przez włoskie linie AlItalia, zaplanowany jest na godz. 21:47.

Boeing 777 trafił do portugalskiego przewoźnika w sierpniu 2022 roku. Maszyna posiada trzyklasową konfigurację i może pomieścić maksymalnie 293 pasażerów: 30 w klasie biznes, 24 w klasie premium i 239 w klasie ekonomicznej. Boeing zabiera na pokład o siedmiu więcej pasażerów niż dotychczas dzierżawiony przez LOT A330-900neo.

Produkt kabinowy

Choć samolot jest leciwy, to produkt kabinowy nie jest aż tak stary. Portugalskie linie lotnicze po przejęciu maszyny nie zdecydowały się na gruntowną modernizację kabiny, a więc oferowany produkt twardy jest pozostałością po AlItalii. W związku z tym fotele, które zainstalowane są w układzie 1-2-1, który zapewnia każdemu podróżnemu swobodny dostęp do przejścia, są w kolorach żółto-czarnych, a materiałem, którym pokryte są siedzenia, jest skaj, czyli imitacja skóry naturalnej. Pozostałe części kabiny utrzymane są w szarościach.

Fotele rozkładają się, tworząc 193-centymetrowe płaskie łózko, lecz nie dostępny jest rozdzielnik, który gwarantowałby pożądaną obecnie klasie biznes prywatność. Każde siedzenie posiada niezależnie regulowany podnóżek oraz opcjonalny system masażu odcinka lędźwiowego. Każda „kabina” posiada sterowany dotykowo 19-calowy ekran z systemem rozrywki pokładowej.


Fotele klasy ekonomicznej premium utrzymane są w kolorystce zółto-szarej, i odchylają się do tyłu o maksymalnie 45 st; odstęp pomiędzy fotelami to prawie 94 cm. Do dyspozycji pasażerów jest gniazdko ładowania, port USB, jak i 9-calowy ekran rozrywki pokładowej.



Materiałowe siedziska w klasie ekonomicznej mają barwę szarą, a jedynie obicia zagłówka, do produkcji których użyto produktu skóropochodnego, są w kolorze czerwonym. Odstęp pomiędzy fotelami, które mogą odchylić się do tyłu o 40 st., wynosi 76 cm.




Samoloty nie mają zainstalowanej bezprzewodowej sieci WiFi, a – jak wynika z informacji na stronie internetowej przewoźnika – system rozrywki pokładowej jest „całkowicie cyfrowy”. Pasażerowie mogą korzystać z interaktywnego systemem audio/wideo na żądanie (AVOD), który został zaprojektowany w celu zapewnienia pasażerom wszelkiego rodzaju rozrywki.

Downgrade czy upgrade?

Porównując produkt pokładowy B777-200ER euroAtlantic Airways z produktem A330-900neo widać, że jego jakość jest niższa, lecz jest to oczywiste, jeśli weźmie się pod uwagę, że wiek szerokokadłubowica Air Belgium to ponad pięć lat, podczas gdy samolot portugalskich linii lotniczych jest prawie cztery razy starzy.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Skandynawia: Star Alliance z ofertą dla często podróżujących

Pasażer i linie lotnicze

Skandynawia: Star Alliance z ofertą dla często podróżujących

inf. pras. 03 września 2024

Izrael. Wizz Air lata a LOT odwołuje

Pasażer i linie lotnicze

Izrael. Wizz Air lata a LOT odwołuje

Mateusz Kieruzal 03 września 2024

Kolejny B737 MAX dla LOT już w Warszawie

Biznes i przemysł

Kolejny B737 MAX dla LOT już w Warszawie

Mateusz Kieruzal 01 września 2024

Zobacz również:

LOT wydzierżawi B777-200

Pasażer i linie lotnicze

LOT wydzierżawi B777-200

Mateusz Kieruzal 08 września 2024

SkyAlps: Warszawa opcją do rozważenia

Pasażer i linie lotnicze

SkyAlps: Warszawa opcją do rozważenia

Mateusz Kieruzal 09 września 2024

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Biznes i przemysł

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Aleksander Domański 23 września 2018

Pozostałe z wątku:

Skandynawia: Star Alliance z ofertą dla często podróżujących

Pasażer i linie lotnicze

Skandynawia: Star Alliance z ofertą dla często podróżujących

inf. pras. 03 września 2024

Izrael. Wizz Air lata a LOT odwołuje

Pasażer i linie lotnicze

Izrael. Wizz Air lata a LOT odwołuje

Mateusz Kieruzal 03 września 2024

Kolejny B737 MAX dla LOT już w Warszawie

Biznes i przemysł

Kolejny B737 MAX dla LOT już w Warszawie

Mateusz Kieruzal 01 września 2024

Zobacz również:

LOT wydzierżawi B777-200

Pasażer i linie lotnicze

LOT wydzierżawi B777-200

Mateusz Kieruzal 08 września 2024

SkyAlps: Warszawa opcją do rozważenia

Pasażer i linie lotnicze

SkyAlps: Warszawa opcją do rozważenia

Mateusz Kieruzal 09 września 2024

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Biznes i przemysł

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Aleksander Domański 23 września 2018

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5