Bank Pekao S.A. oraz Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. podpisały umowę o współpracy, zgodnie z którą Bank Pekao zaoferuje klientom udział w programie lojalnościowym Miles & More. Uczestnicy programu będą mogli gromadzić mile za transakcje dokonywane wybranymi kartami banku, w tym Kartą Kredytową z Żubrem.
Karty kredytowe Miles & More dostępne są w ponad 20 krajach i zapewniają użytkownikom atrakcyjne przywileje. W pierwszym kwartale 2024 r. Bank Pekao we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT udostępni swoim klientom dodatkową możliwość zbierania mil w programie Miles & More. Dzięki podpisanej umowie klienci Banku Pekao poza milami za przeloty będą mogli gromadzić mile także za transakcje kartą bez względu na to, gdzie będą one dokonywane.
– Cieszymy się z nawiązania strategicznej współpracy z PLL LOT oraz Miles & More. Rozpoczęliśmy już prace nad wspólną ofertą produktową. Tworzymy rozwiązania, które pomagają naszym klientom realizować ich potrzeby finansowe, zarówno codzienne, jak i te związane z podróżami. Jestem przekonany, że będzie to najlepsza tego typu oferta w Polsce – powiedział Paweł Strączyński, wiceprezes zarządu Banku Pekao S.A.
36 milionów członków Miles & More na całym świecie czyni ten program największym w Europie programem lojalnościowym dla osób często podróżujących. Mile gromadzi się latając LOT-em i innymi liniami partnerskimi sojuszu Star Alliance oraz korzystając z usług partnerów programu. Mogą one być wykorzystane na atrakcyjne nagrody, między innymi bilety lotnicze, pobyty w hotelach czy wynajem aut.
– Wierzymy, że partnerstwo Banku Pekao z LOT-em pozwoli dostarczyć najwyższą jakość i kolejną korzyść naszym pasażerom. To co jest unikalne w tej współpracy, to fakt, że klienci otrzymują korzystną ofertę bankową oraz, że mogą gromadzić mile, płacąc za codzienne zakupy. To daje im możliwość szybszej realizacji marzeń o podróżowaniu – podkreślił Michał Fijoł, prezes zarządu PLL LOT S.A.
Karta Kredytowa z Żubrem Banku Pekao to produkt skierowany do wszystkich klientów. Karta jest dostępna w trzech pakietach – Standard, Złoty i Platynowy. Może ona być darmowa w każdym z pakietów, a jej unikalne cechy to między innymi możliwość zmiany pakietu w dowolnym momencie, spłata w ratach 0 proc., zwrot za zakupy w Internecie, ubezpieczenia w podróży czy bezpłatny dostęp do saloników lotniskowych w przypadku opóźnienia lotu.
– Wciąż pracujemy nad ofertą i o wszelkich nowości będziemy informować na bieżąco – odpowiedziało nam jeszcze biuro prasowe narodowego przewoźnika znad Wisły.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.