Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Chcą odszkodowanie za lot koło puszczającego gazy buldoga

Dalej Wstecz
Data publikacji:
13-09-2023
Ostatnia modyfikacja:
13-09-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Chcą odszkodowanie za lot koło puszczającego gazy buldoga
fot. unsplash
Para Nowozelandczyków twierdzi, iż ich czerwcowy lot z Paryża do Singapuru zamienił się w koszmar za sprawą umieszczonego tuż obok nich psa buldoga podróżującego w charakterze zwierzęcia wsparcia emocjonalnego. Teraz domagają się odszkodowania od Singapore Airlines, informuje RNZ.

Dla Gill Press z Wellington oraz jej męża miał to być normalny lot w klasie ekonomicznej premium na pokładzie linii lotniczych Singapore Airlines, jednak za sprawą obecności należącego do innych pasażerów psa rasy buldog, który puszczał gazy, sapał i ślinił się naruszając w tym czasie ich przestrzeń na nogi, lot ten stał się niemiłym doświadczeniem. Podróżni mają żal do przewoźnika za dopuszczenie do tej sytuacji i chcą odszkodowania.

Niemiła niespodzianka

O tym, iż przyjdzie im podróżować koło czworonożnego pasażera, para Nowozelandczyków dowiedziała się tuż po zajęciu swoich miejsc w samolocie. Jak wyjaśniała Press w rozmowie z RNZ, był to gorący dzień w Paryżu i gdy zgrzana i zmęczona para zajęła już swoje miejsca w samolocie, Press usłyszała dziwne odgłosy, o wywoływanie których najpierw posądzała swojego męża, jednak szybko zorientowała się, że należą one do korpulentnego psa rasy buldog, który pojawił się koło ich foteli. Zwierzę miało wyglądać na bardzo zestresowane i ciężko oddychać.

Nowozelandczycy byli zszokowani tym, iż w kabinie samolotu obecny jest pies i poprosili personel pokładowy o zmianę miejsc, niestety przy komplecie pasażerów w klasie ekonomicznej premium, jedynymi wolnymi miejscami zaoferowanymi parze były trzy fotele z tyłu klasy ekonomicznej. Stojąc przed tym wyborem, Press stwierdziła iż wraz z mężem spróbują wytrzymać na swoich oryginalnie przyznanych miejscach. Chwile później Press miała poczuć nieprzyjemny zapach, będący mieszanką gazów wypuszczanych przez psa oraz jego oddechu, który to fetor miał im towarzyszyć przez całą drogę do Singapuru.

Para próbowała skonfrontować się z opiekunami psa, którzy poinformowali, iż buldog jest zwierzęciem wsparcia emocjonalnego i pomaga właścicielowi przezwyciężyć strach przed lataniem. Właściciel wyjaśnił, iż Press oraz jej mąż mogli również zabrać ze sobą swojego psa.

Start lotu nie przyniósł poprawy sytuacji. Press opowiada, iż zwierzę było tak zestresowane i sapiące, że przez półtorej godziny po starcie właściciel wachlował je przy użyciu karty bezpieczeństwa z kieszeni fotela, co jednocześnie podrywało ślinę z pyska buldoga. Dodatkowo, z powodu, iż tyle łapy psa rozłożone były na przejściu, przez co nie mógł przejechać po nim wózek cateringowy, zwierzę musiało być przesunięte jeszcze bliżej Press i jej męża.

Żal do linii lotniczych

Para ma żal do linii lotniczych za to, iż nie została zawczasu poinformowana o tym, iż będzie podróżowała w towarzystwie psa. - Co jeśli okazałoby się, że mamy alergie na psy, pytała Press w rozmowie z RNZ.

Zdarzenie skłoniło Press i jej męża do złożenia wniosku o odszkodowanie za lot w niechcianym towarzystwie sapiącego i puszczającego gazy buldoga o nieświeżym oddechu, który to wniosek, pomimo upływu wielu tygodni od feralnego lotu, nie został jeszcze rozpatrzony.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

SIA wycofuje się z Kanady i jednego miasta Australii. Więcej lotów do Chin

Pasażer i linie lotnicze

SIA wycofuje się z Kanady i jednego miasta Australii. Więcej lotów do Chin

Rafał Dybiński 02 marca 2023

A380 Singapore Airlines na siedmiu lotniskach świata w 2023 roku

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines oferują pasażerom darmowe Wi-Fi

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines osiągnęły rekordowy półroczny zysk

Biznes i przemysł

Sześć razy lepsze niż przed rokiem wyniki przewozowe Singapore Airlines

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines kończą loty z Rzymu do Kopenhagi

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines kończą loty z Rzymu do Kopenhagi

Mateusz Kieruzal 18 kwietnia 2022

Zobacz również:

SIA wycofuje się z Kanady i jednego miasta Australii. Więcej lotów do Chin

Pasażer i linie lotnicze

SIA wycofuje się z Kanady i jednego miasta Australii. Więcej lotów do Chin

Rafał Dybiński 02 marca 2023

A380 Singapore Airlines na siedmiu lotniskach świata w 2023 roku

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines oferują pasażerom darmowe Wi-Fi

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines osiągnęły rekordowy półroczny zysk

Biznes i przemysł

Sześć razy lepsze niż przed rokiem wyniki przewozowe Singapore Airlines

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines kończą loty z Rzymu do Kopenhagi

Pasażer i linie lotnicze

Singapore Airlines kończą loty z Rzymu do Kopenhagi

Mateusz Kieruzal 18 kwietnia 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5