Linie lotnicze Condor oferują w sezonie zimowym ponad 40 lotów w tygodniu z Duesseldorfu do trzynastu miejsc docelowych. Nowością są rejsy międzykontynentalne do Punta Cana na Dominikanie.
Przewoźnik z Niemiec na trasach krótko i średniodystansowych realizuje już jesienią z Duesseldorfu loty do Hurghady w Egipcie oraz na Gran Canarię, Teneryfę, Lanzarote i Fuerteventurę w archipelagu hiszpańskich Wysp Kanaryjskich.
Condor latem przyszłego roku zapowiedział uruchomienie rejsów do Aten, Dubrownika, Rijeki, Nicei oraz Malagi. Do stolicy Grecji przewidziano cztery loty w tygodniu. To już będzie ósma destynacja czarterowego przewoźnika w tym kraju na południu Europy.
Francuska Nicea i hiszpańska Malaga będą obsługiwane również cztery razy w tygodniu. Połowę mniejszą częstotliwość zaplanowano w przypadku Rijeki, natomiast drugi z chorwackich kierunków, czyli Dubrownik, będzie dostępny tylko raz w tygodniu.
– Cieszymy się, że jesteśmy pierwszymi liniami lotniczymi, które oferują z Duesseldorfu loty długodystansowe na Dominikanę. Dla naszych klientów z Nadrenii Północnej-Westfalii to idealna opcja – podkreślił Ralf Teckentrup, prezes Condora.
– Dlatego w sezonie zimowym wzmocniliśmy rozkład rejsów z Duesseldorfu o Wyspy Kanaryjskie i oferujemy znacznie lepsze częstotliwości połączeń. Latem dołożymy więcej lotów na Majorkę i do Grecji. To efekt naszej bliskiej współpracy z lotniskiem w Duesseldorfie, gdzie możemy zbazować i utrzymać jeszcze więcej samolotów – dodał Teckentrup, który zamierza zatrudnić kolejnych 30 pracowników technicznych w regionie Nadrenii Północnej-Westfalii.
– Ludzie znowu pragną więcej podróżować. Nie tylko na wakacje, ale też w odwiedziny do przyjaciół czy rodziny. Cieszymy się bardzo z lotów na Dominikanę i nowych miejsc docelowych latem przyszłego roku. Condor stawia na sprawdzone destynacje i oferuje klientom atrakcyjną ofertę lotów z Duesseldorfu. To znakomicie świadczy o jego zaangażowaniu w naszym regionie i sile w tych trudnych czasach – podsumował Thomas Schnalke, dyrektor generalny portu z Nadrenii Północnej-Westfalii.
Flota Condora składa się obecnie z piętnastu szerokokadłubowych boeingów 767-300ER, które zastąpią do 2024 roku
zamówione szesnaście airbusów A330-900 i cztery wersji A330-200. Poza tym czarterowy przewoźnik wykorzystuje trzynaście boeingów 757-300, które mają służyć do 2028 roku oraz dwanaście airbusów A320-200 i dziesięć A321-200.