Centralny Port Komunikacyjny ogłosił ósmy i zarazem ostatni przetarg na audyt. Tym razem jest to postępowanie na ocenę działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR w latach 2022-2023.
28 lutego CPK ogłosiło postępowanie na "Audyt działalności Spółki Centralny Port Komunikacyjny w zakresie działań marketingowych i PR". To ostatni z serii zaplanowanych przetargów. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji oraz wnioski i rekomendacje dotyczące dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i public relations latach 2022-2023.
Oferty w postępowaniu mają zostać złożone do 2 kwietnia 2024 r., a zamawiający będzie miał 87 dni na wykonanie prac licząc od dnia przekazania dokumentacji przez CPK.
Co ciekawe w tym postępowaniu cena będzie stanowiła jedynie 40% wagi przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Aż 45% przypadnie na doświadczenie zespołu ekspertów zaś dodatkowe 15% na doświadczenie eksperta ds. audytu.
Jak dotąd CPK w przetargach audytowych w postępowaniu
na analizę harmonogramów w części lotniskowej i kolejowej (KDP) wybrało najkorzystniejszą ofertę po czym zdecydowało
o unieważnieniu całego postępowania. W pozostałych dwóch postępowaniach z pierwszej serii
poznaliśmy już oferentów. O kolejnych czterech postępowaniach piszemy w tekstach z
22 lutego i
26 lutego.