Amerykańskie linie lotnicze Delta Air Lines ogłosiły nowe partnerstwo lojalnościowe z siecią kawiarni Starbucks. Od teraz klienci ze Stanów Zjednoczonych uczestniczący w programach Delta SkyMiles i Starbucks Rewards mogą połączyć swoje konta i zdobywać jedną milę za każdego dolara wydanego na kwalifikujące się w programie lojalnościowym zakupy.
Najnowszy komunikat przewoźnika z USA jest inny niż zwykle, gdyż duże linie lotnicze ze Stanów Zjednoczonych połączyły siły z największą na świecie siecią kawiarni, aby zapewnić swoim klientom więcej możliwości gromadzenia mil. Delta twierdzi, że członkowie dwóch programów lojalnościowych „mogą kolejną okazję na kawę zmienić w kolejną przygodę w podróży dzięki nowemu partnerstwu w zakresie korzyści lojalnościowych, które pozwalają klientom odblokować jeszcze więcej sposobów na zdobywanie nagród”.
Klienci zapisani do programu Delta SkyMiles i Starbucks Rewards będą zdobywać jedną milę za każdego dolara wydanego na kwalifikujące się zakupy, ale tylko w dni, w których klient ma zaplanowany lot liniami Delta. Pasażerowie uczestniczący w programie lojalnościowym kawiarni otrzymają podwójne gwiazdki. Ponadto osoby, które połączą swoje programy nagród SkyMiles i Starbucks do 31 grudnia 2022 roku, otrzymają dodatkowe 500 mil i kolejne 150 mil po dokonaniu kwalifikującego się zakupu.
Wszechobecny Starbucks
Nawiązane partnerstwo ma sens dla obu firm. Starbucks stał się wszechobecny na lotniskach w USA, przyciągając codziennie tysiące klientów, którzy przed rejsem kupują napoje lub przekąski. Teraz osoby często podróżujące samolotami i pijące kawę mają dodatkową zachętę, aby zapisać się do programu lojalnościowego amerykańskiego przewoźnika i Starbucksa.
Wiceprezes Delty ds. lojalności, Prashant Sharma, podkreślił, że Delta chce zapewnić swoim klientom cenne doświadczenia nie tylko w dniach podróży, ale także w ich codziennym życiu. – Dzięki temu nowemu partnerstwu ze Starbucks możemy zapewnić więcej ważnych momentów i interakcji, zarówno w powietrzu, jak i na ziemi – wskazał Sharma. Klienci Delta Diamond i Platinum SkyMiles będą mogli wybrać korzyść Starbucks jako jedną z corocznych korzyści Choice Benefits, począwszy od 2024 roku. Nagroda wyniesie 4000 gwiazdek w programie kawiarni.
– Starbucks Rewards i Delta SkyMiles koncentrują się na tworzeniu momentów znaczącej więzi, a dzięki połączeniu dwóch najbardziej znanych programów lojalnościowych w kraju, jesteśmy w stanie nagradzać naszych członków większą ilością tego, co kochają. Cieszymy się, że możemy współpracować z Deltą, aby zaoferować naszym członkom jeszcze więcej cennych korzyści, a także zaprosić więcej klientów do dołączenia do programu Starbucks Rewards – powiedział Ryan Butz, wiceprezes ds. strategii lojalnościowej i marketingu w sieci kawiarni Starbucks.
Delta przeniosła się do Terminalu 5. w Chicago
Delta Air Lines od teraz jest użytkownikiem nowego terminalu na międzynarodowym lotnisku Chicago O'Hare. Linie lotnicze przeniosły się do Terminalu 5, dogodnie zlokalizowanego w tym samym terminalu, co inne linie z sojuszu SkyTeam i partnerzy joint venture. Z tego powodu pasażerowie międzynarodowi nie będą już musieli przemieszczać się pomiędzy terminalami i ponownie przechodzić przez kontrolę bezpieczeństwa.
Delta zainwestowała 50 milionów dolarów w ulepszenia piątego terminalu, dodając nowe kioski do odprawy i w pełni samoobsługową usługę nadawania bagażu. Dodatkowe nowe funkcje to większe i podwyższone obszary bramek, ulepszone centrum pomocy oraz nowe oferty komercyjne, które pojawią się na początku przyszłego roku. Ulepszenia stają się jeszcze lepsze, dzięki zupełnie nowemu salonikowi Sky Club, który jest cztery razy większy niż poprzednia poczekalnia biznesowa. Nowe miejsce może pomieścić prawie 400 pasażerów.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.