Po udanym pilotażu usługi zamawiania posiłku przed lotem na trasach Emirates w Wielkiej Brytanii, linie wprowadzają ją także dla kolejnych połączeń. Oferta jest już dostępna dla podróżnych korzystających z rejsów obejmujących takie europejskie kierunki, jak Warszawa, Wenecja, Rzym, Bolonia, Praga, Wiedeń, Stambuł, Dublin, Hamburg, Bruksela oraz Madryt. Z opcji spersonalizowanych posiłków jako jedni z pierwszych skorzystają także pasażerowie podróżujący na popularnych trasach do i z Seszeli oraz Mauritiusa.
W ciągu najbliższych miesięcy przewoźnik planuje wprowadzenie usługi na trasach na całym świecie. Pozwoli ona pasażerom podróżującym w klasie biznes na wybór głównego dania już od 14 dni do 24 godzin przed planowanym odlotem. Dzięki temu pasażerowie będą mieć pewność, że za każdym razem otrzymają swoje ulubione danie. Usługa wyboru preferowanych przez podróżnych posiłków przyczyni się także do ograniczenia marnowania żywności.
Klienci mają możliwość przeglądania menu pokładowego na stronie emirates.com oraz w aplikacji Emirates. W menu znajdują się dania przygotowane przez szefa kuchni Emirates, inspirowane regionalnymi smakami i bazujące na świeżych, lokalnych produktach. W przykładowym menu znajdują się m.in. naleśniki z czekoladą, orzechami laskowymi i serem ricotta oraz kompot z moreli serwowane na śniadanie, polędwica wołowa z sosem tymiankowym, pieczonymi ziemniakami i gotowanymi warzywami podawane w ramach lunchu lub lekka kolacja w postaci smażonego na patelni pstrąga łososiowego z sosem szafranowym, blanszowaną zieloną fasolką, duszonymi buraczkami i polentą z dymką.
Aby zapewnić najwyższą jakość usług, personel pokładowy będzie miał dostęp do wcześniej zamówionego przez pasażerów menu dzięki urządzeniom elektronicznym, wyposażonym w funkcje, które już dziś w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i raporty personelu, analizują preferencje klientów, ułatwiają optymalne planowanie menu i dostarczanie żywności na pokład oraz pomagają minimalizować marnotrawienie żywności.
Innowacyjne rozwiązania dla pasażerów i digitalizacja procesu podróży są obecnie jednymi z najważniejszych obszarów, na których koncentruje się Emirates. Usługa wcześniejszego zamawiania posiłków jest dodatkową opcją w pakiecie dostępnych już dla pasażerów usług, takich jak odprawa na stronie internetowej oraz w aplikacji, cyfrowe karty pokładowe, zarządzanie planem podróży, dostęp do cyfrowego menu na pokładzie, łatwa rejestracja w programie Skywards z natychmiastowym dostępem do bezpłatnego Wi-Fi na pokładzie czy wcześniejsze tworzenie playlisty w bibliotece rozrywki pokładowej ice.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.