Linie lotnicze Emirates ruszają z innowacyjną usługą rezerwacji posiłków, w ramach której pasażerowie będą mogli wybrać danie główne z wyprzedzeniem od 14 dni do 24 godzin przed lotem, co zapewni im wybór preferowanego posiłku za każdym razem, a także pomoże ograniczyć marnowanie żywności.
Od 25 lipca br. usługa zostanie wprowadzona w klasie biznes na wszystkich trasach z Dubaju do Londynu-Heathrow, Londynu-Gatwick i Londynu-Stansted, uzupełniając ofertę Emirates o kolejne korzyści, udoskonalając planowanie i pomagając lepiej zrozumieć upodobania żywieniowe pasażerów. Rezerwacja posiłków zostanie uwzględniona w istniejącym już inteligentnym systemie śledzenia preferencji klientów i raportach personelu pokładowego, które ułatwiają planowanie menu i optymalizację zapasów żywności, zapewniając podróżującym najlepsze doznania kulinarne.
Pasażerowie będą mogli przeglądać menu pokładowe na 14 dni przed lotem
na oficjalnej stronie lub w aplikacji Emirates i wybierać z oferty dań inspirowanych kuchnią regionalną, przygotowanych z lokalnie pozyskanych składników. W razie potrzeby będą mogli zamówić także posiłek specjalny.
W trakcie lotu personel pokładowy zobaczy zarezerwowany posiłek w dedykowanej aplikacji mobilnej i poda pasażerom wybrane przez nich danie główne (serwowane na ciepło). Emirates planuje rozszerzyć usługę wcześniejszego zamawiania posiłków na większej liczbie tras i kolejne klasy podróży oraz uważnie monitorują opinie klientów z początkowej fazy wdrożenia.
Innowacyjna usługa rezerwacji posiłków to kolejne uzupełnienie wygodnych, cyfrowych narzędzi zarządzania podróżą, z których korzystają pasażerowie Emirates. Oprócz możliwości odprawy na stronie internetowej i w aplikacji, opcji cyfrowej karty pokładowej i zarządzania podróżą, pasażerowie mogą także uzyskać dostęp do cyfrowego menu pokładowego przed lotem. Poza tym mogą dołączyć do programu lojalnościowego Emirates Skywards, aby natychmiast uzyskać dostęp do bezpłatnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży, a także tworzyć w aplikacji playlisty ulubionych filmów, programów telewizyjnych i muzyki, które zostaną zsynchronizowane z systemem rozrywki pokładowej ice po wejściu do samolotu. Na pasażerów Emirates czeka także krótka cyfrowa ankieta, która pojawi się na ekranie systemu ice, w której będą mogli wyrazić swoją opinię i zostawić uwagi, pozwalające udoskonalać ofertę przewoźnika.