IndiGo otrzymał swój 200. samolot. Jest nim Airbus A320neo. Samolot przybył do międzynarodowego lotniska w Delhi po bezpośrednim locie z Tuluzy.
Indyjski przewoźnik niskokosztowy rozpoczął działalność w sierpniu 2006 r. i stał się największą linią lotniczą w kraju pod względem wielkości floty i przewożonych pasażerów. W październiku 2018 r. IndiGo osiągnęło udział w rynku w wysokości 43% według indyjskiego urzędu lotnictwa cywilnego DGAC.
IndiGo ma obecnie zamówionych 220 A320neo, 150 A321neo i 40 ATR 72-600. Początkowo złożył zamówienie na 405 A320neo i 25 A321LR, ale ostatnio zmodyfikował to zamówienie
na 150 A321neo i 280 A320neo.
Linia lotnicza obsługuje obecnie 12 ATR72-600, 126 A320 i 62 A320neo. Firma planuje wystartować w przyszłym roku na trasach długodystansowych. IndiGo stało się także pierwszym indyjskim przewoźnikiem, którego flota ma 200 samolotów.
Pomimo rosnącego rynku, przychody indyjskich operatorów nadal spadają. Na przykład, państwowe przedsiębiorstwo Air India ma zostać sprzedane ze względu na rosnące straty. Jet Airways, druga co do wielkości linia lotnicza w kraju po IndiGo, szuka wsparcia finansowego, aby uruchomić plan naprawczy spółki.
IndiGo był jedynym indyjskim operatorem, który zadeklarował zysk za drugi kwartał tego roku, ale w trzecim kwartale, podobnie jak inni przewoźnicy z Indii, wykazał znaczne straty.