Partner serwisu
Biznes i przemysł

GE musi przeprojektować część silnika do boeinga 777X

Dalej Wstecz
Data publikacji:
17-06-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
GE musi przeprojektować część silnika do boeinga 777X
fot. GE Aviation
Firma GE Aviation, dostawca silników do powstającej nowej wersji boeinga 777, zmuszony jest przeprojektować część jednostki napędowej, poinformował producent podczas trwających targów lotniczych Paris Air Show. Oznacza to, że nowy boeing nie wzbije się w powietrze pod koniec tego miesiąca.

Podczas testów nowej jednostki napędowej GE9X dla boeinga 777X, która równocześnie jest największym silnikiem odrzutowym w historii, firma GE Aviation wykryła przedwczesne zużycie stotor sprężarki (compressor stator).

– Z przodu sprężarki znajduje się statyczny komponent, który wykazuje przedwczesne zużycie – poinformował David Joyce, dyrektor wykonawczy GE Aviation podczas Paris Air Show.

Wykryta wada oznacza, że pierwszy lot boeinga 777 X nie odbędzie się, jak pierwotnie planowano, pod koniec tego miesiąca, co nie jest dobrą wiadomością dla trapionego kłopotami z uziemieniem boeingów 737 MAX oraz problemami z silnikiem Rolls-Royce Trent 1000 w boeingach 787 koncernu z siedzibą w Chicago. Na razie nie wiadomo, na kiedy przesunięto datę pierwszego lotu. GE spodziewa się jedynie, że dojdzie do niego jeszcze w tym roku, poinformował Joyce.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Enter Air z najwyższą w historii umową z Coral Travel Poland

Biznes i przemysł

Enter Air z najwyższą w historii umową z Coral Travel Poland

inf. pras. 06 lutego 2024

Menu Air France w oryginalnym wydaniu. Pudełka mistrza Adamskiego

Pasażer i linie lotnicze

Condor ma nowego prezesa. Był długo związany z Lufthansą

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Certyfikacja B777X najwcześniej w 2024 roku. FAA: Projekt nie jest dojrzały

Biznes i przemysł

Certyfikacja B777X najwcześniej w 2024 roku. FAA: Projekt nie jest dojrzały

Rafał Dybiński 28 czerwca 2021

Emirates pozyskają Dreamlinery zamiast boeingów 777X?

Biznes i przemysł

Prezes Emirates: Dostawy samolotów Boeing 777X mało prawdopodobne przed 2024

Biznes i przemysł

Pozostałe z wątku:

Enter Air z najwyższą w historii umową z Coral Travel Poland

Biznes i przemysł

Enter Air z najwyższą w historii umową z Coral Travel Poland

inf. pras. 06 lutego 2024

Menu Air France w oryginalnym wydaniu. Pudełka mistrza Adamskiego

Pasażer i linie lotnicze

Condor ma nowego prezesa. Był długo związany z Lufthansą

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Certyfikacja B777X najwcześniej w 2024 roku. FAA: Projekt nie jest dojrzały

Biznes i przemysł

Certyfikacja B777X najwcześniej w 2024 roku. FAA: Projekt nie jest dojrzały

Rafał Dybiński 28 czerwca 2021

Emirates pozyskają Dreamlinery zamiast boeingów 777X?

Biznes i przemysł

Prezes Emirates: Dostawy samolotów Boeing 777X mało prawdopodobne przed 2024

Biznes i przemysł

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5