Firma eSky.pl dołączyła do nielicznego grona kluczowych partnerów Grupy Lufthansy poprzez wdrożenie technologii NDC. Umożliwi to bezpośredni dostęp do pełnej oferty linii należących do narodowego przewoźnika Niemiec oraz gwarantuje możliwość sprzedaży wszystkich taryf i usług przewoźników wchodzących w skład grupy.
Nowy etap współpracy pomiędzy eSky.pl i liniami lotniczymi należącymi do
Lufthansy jest częścią programu NDC Partner Program. Dzięki temu rozwiązaniu klienci eSky.pl na całym świecie uzyskają dostęp do szerokiej oferty taryf i produktów wszystkich linii lotniczych, należących do Grupy Lufthansa (Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS oraz Brussels Airlines) w bardziej konkurencyjnych cenach niż dotychczas. Oferta ta dostępna jest tylko dla kluczowych partnerów linii za pośrednictwem nowej technologii opartej na rozwiązaniu New Distribution Capability (NDC).
– Cieszymy się, że wchodzimy do nielicznego grona liderów globalnego rynku OTA, (Online Travel Agency) którzy mają okazję współpracować bezpośrednio z liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa Group. Wprowadzone rozwiązania pozwolą usprawnić procesy technologiczne, które przełożą się na większy komfort i różnorodność oferty dla klientów – podkreślił Paweł Szczepański, Business Product Development Director z eSky.pl
Wdrożenie NDC w serwisie eSky.pl na skalę globalną udostępni użytkownikom atrakcyjne oferty od
Austrian Airlines, Lufthansa,
SWISS oraz
Brussels Airlines nie tylko w zakresie niższych cen na bilety lotnicze, ale także gamę produktów dodatkowych m.in. możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego czy też wybór miejsc. Planowane jest wdrożenie kolejnych rozwiązań w ramach NDC Grupy Lufthansa w celu jeszcze głębszej personalizacji oferty dla klientów.
– Dzięki rozszerzeniu współpracy z jednym z liderów rynku internetowych biur podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, będziemy mogli wspólnie zaproponować pasażerom nową, dostosowaną do nich technologię, która zapewni jeszcze lepszy dostęp do wyjątkowych ofert czy usług dodatkowych. Klienci eSky skorzystają dzięki wprowadzeniu NDC Smart Offer, ciesząc się nowoczesnym sposobem rezerwacji usług lotniczych – powiedział Peter Pullem, Head of Sales w Europie Środkowo-Wschodniej w Grupie Lufthansa.
Zgodnie z założeniami Grupy Lufthansy przyszłość rynku podróży będzie charakteryzować się głęboką personalizacją oferty dla klientów. Rozwiązanie NDC Grupy Lufthansy jest odpowiedzią na te wyzwania, a firma eSky.pl, która również stawia na innowacyjność, staje się częścią przyszłości rynku online travel dzięki tej współpracy.