Na start przygotowano 548 wyselekcjonowanych hoteli w 51 destynacjach, 177 autorskich tras wycieczek objazdowych i unikalny produkt Itaka SMART. To pierwsza odsłona oferty, sukcesywnie wprowadzane będą kolejne destynacje, hotele i wycieczki.
– To początek naszej kolejnej wspólnej podróży i nowych wyzwań jakie niesie sezon LATO 24, a także 35. już wakacje, na które zapraszamy naszych Klientów. – podkreśla prezes Piotr Henicz w komunikacie adresowanym do sieci sprzedaży.
Polscy turyści znajdą w ofercie Itaki zarówno najwyższe standardy wypoczynku jak i wiele wakacyjnych atrakcji – informuje biuro podróży. Prawie 90 proc. hoteli zakontraktowanych na LATO 24 to obiekty 4 i 5-gwiazdkowe. Niestandardowe długości pobytu, od kilku dni do 2 tygodni, wyloty z większości polskich lotnisk i jeszcze więcej produktu Itaka SMART opartego na pakietowaniu dynamicznym to kolejne atuty oferty LATO 24.
Jak co roku klienci Itaki spędzą wakacje w Grecji, z wysokiej jakości hotelami all inclusive w najpopularniejszych kurortach: na Krecie, Rodos, Zakynthos, Kos, Korfu, Thassos i Chalkidiki. Turcja reprezentowana jest przez najsłynniejsze miejsca wakacyjne i najlepsze plaże na Wybrzeżu Egejskim i Riwierze Tureckiej. Hiszpania z Wyspami Kanaryjskimi i Portugalia z Maderą to najbardziej kompletny produkt na polskim rynku. Na egzotyczne podróże Itaka zaprasza na Zanzibar, Malediwy i Wyspy Zielonego Przylądka. W pierwszej odsłonie sezonu LATO 24 są także: Egipt, Tunezja, Bułgaria, Albania, Gruzja, Czarnogóra.
Wyjątkowe miejsce w wakacyjnym portfolio Itaki zajmuje produkt adresowany do konkretnego Klienta: rodzinny wypoczynek w Klubach Przyjaciół Itaki i ItaKarma – wakacje w hotelach „adults only”.
Dywersyfikacja produktu zaznacza się także w wycieczkach objazdowych. Są to zarówno popularne trasy europejskie jak i egzotyczne podróże. Wśród nowości wyróżniają się wycieczki do Bhutanu, Korei, a także czarter do Rzymu, skąd rozpoczną się trasy objazdowe po Włoszech.
– Wszystkich nas łączy wielka pasja do podróży, dołóżmy więc wszelkich starań, aby podzielić się nią z naszymi Klientami i bądźmy ich najlepszymi przewodnikami w odkrywaniu świata, bo I...TAKI świat jest piękny! – zwrócił się Prezes Henicz do Sieci Sprzedaży.
Jak informuje Itaka, trwa obecnie promocyjna sprzedaż oferty. Do 28 września w ramach pakietu „ZYSKAJ NA WAKACJE”: pewność, że cena nie ulegnie zmianie (Gwarancja Niezmienności Ceny GRATIS); komfort zmiany rezerwacji bez limitu/ograniczeń (Multi Zmiana GRATIS), specjalne warunki rezygnacji i oszczędność na zaliczce (tylko 15 proc., resztę należy dopłacić 22 dni przed rozpoczęciem imprezy), a także: specjalne ceny dla dzieci w wybranych hotelach, zniżki do 44 proc. oraz 3 proc. zniżki dla Stałych Klientów.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.