Tajniki pracy stewarda/stewardesy zdradza Dorota z kampanii „Ważne, z kim podróżujesz”. W krótkim wideo przewoźnik pokazuje, jak wygląda przygotowanie personelu pokładowego do lotu.
Mówi się, że mają najładniejszy widok z biura, a za oknem zawsze promienie słońca. Stewardzi i stewardesy, bo o nich mowa, w swojej pracy dbają przede wszystkim o bezpieczeństwo pasażerów. Przechodzą wymagające i długie szkolenie, podczas którego uczą się licznych procedur oraz prawidłowych reakcji na różnego rodzaju sytuacje, które mogą zdarzyć się na pokładzie. Są szkoleni m.in. na wypadek konieczności odebrania porodu czy wodowania samolotu (red. lądowanie na wodzie).
Muszą wykazywać się nie tylko szeroką wiedzą merytoryczną – personel pokładowy obowiązuje również ścisła dyscyplina mundurowa i schludny wygląd. Niezbędne w tej pracy są także kompetencje miękkie. Ktokolwiek marzył kiedyś o pracy w chmurach, może poznać jej tajniki, oglądając wideo przygotowane przez Polskie Linie Lotnicze LOT. Ile czasu przed odlotem personel pokładowy musi stawić się w pracy? W jakich sytuacjach stewardesy obowiązkowo zakładają toczek? Na te i inne pytania odpowiada Dorota, którą znacie z kampanii narodowego przewoźnika “Ważne, z kim podróżujesz”.
A jeśli ktoś, podobnie jak Dorota, chce spełnić marzenia o pracy na pokładach Polskich Linii Lotniczych LOT, może wziąć udział w
rekrutacji do LOT Cabin Crew.