Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

KLM: Zwroty neutralne płciowo przy rezerwacji w niektórych krajach

Dalej Wstecz
Data publikacji:
21-05-2023
Ostatnia modyfikacja:
17-05-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
KLM Press

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
KLM: Zwroty neutralne płciowo przy rezerwacji w niektórych krajach
fot. KLMKLM Cityhopper D&I
Klienci linii lotniczych KLM, którzy preferują inną formę zwrotu, mogą teraz wybrać przy rezerwacji neutralną płciowo alternatywę dla zwyczajowych męskich lub żeńskich tytułów grzecznościowych. KLM dostrzegł rosnące zapotrzebowanie na tę opcję wśród niektórych klientów i uważa, że jej wprowadzenie jest zgodne z wysiłkami na rzecz większej inkluzywności i zapewnienia bardziej spersonalizowanej obsługi klienta.

KLM wprowadził nową możliwość dla klientów w Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Rezerwując bilety w tych krajach mogą określić, że identyfikują się jako osoba niebinarna. Klienci mogą również poprosić o całkowitą rezygnację z tytułu grzecznościowego i zwracanie się do nich tylko z imienia. Jeśli nie będzie można całkowicie pominąć tytułu grzecznościowego, wówczas zostanie użyta litera "X" w powitaniu dla tych klientów. Tylko osoby pełnoletnie będą miały możliwość wyboru neutralnej płciowo formy adresowania.

To tylko jeden z wielu kroków podejmowanych przez KLM, aby przejść do bardziej spersonalizowanego i neutralnego płciowo podejścia do klientów. Na przykład klienci, którzy posiadają konto KLM lub są członkami programu lojalnościowego Flying Blue, mogą już wybrać neutralną płciowo formę adresowania. Alternatywne formy adresu są również używane w innych ustawieniach. Jakiś czas temu KLM zaczął używać "pasażerowie" zamiast "panie i panowie" w swoich komunikatach pokładowych. Inne procesy, w tym odprawa, zostaną dostosowane jeszcze w tym roku.

Wprowadzając te zmiany, KLM dostosowuje się do doświadczeń pasażerów dokonujących rezerwacji za pośrednictwem partnerskich linii lotniczych, takich jak Delta Air Lines z siedzibą w USA i Virgin Atlantic z siedzibą w Wielkiej Brytanii, które w zeszłym roku wprowadziły alternatywne formy zwracania się do swoich procedur rezerwacji. Takie zmiany są również zgodne z polityką IATA.

– KLM wierzy w siłę różnorodności i integracji. Nasi klienci pochodzą z każdego zakątka świata i z różnych środowisk kulturowych, co daje im różne perspektywy i wymagania. Dla KLM bardzo ważne jest, aby każdy klient czuł się osobiście ceniony i szanowany. Wprowadzenie neutralnych płciowo form zwracania się powinno pomóc w osiągnięciu tego celu i zapewnić idealne wrażenia klienta, do których dąży KLM – czytamy na stronie przewoźnika.

– KLM zdaje sobie sprawę, że społeczeństwo, a tym samym wymagania klientów, zmieniają się. Jednocześnie uważamy za bardzo ważne, aby klienci nadal czuli się w KLM jak w domu. Dlatego jestem dumny, że dajemy teraz klientom większy wybór w jaki sposób chcieliby być adresowani. W końcu niewiele jest rzeczy głębszych niż nasza tożsamość, a co za tym idzie, nasze imię i sposób, w jaki zwracają się do nas inni. Fakt, że natychmiast setki klientów zdecydowały się na nową funkcję, pokazuje, że rzeczywiście ich rozpoznaliśmy i doceniliśmy – dodał Boet Kreiken, wiceprezes wykonawczy ds. Obsługi Klienta KLM
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

IATA: Rekordowy lipiec branży lotniczej

Pasażer i linie lotnicze

IATA: Rekordowy lipiec branży lotniczej

Rafał Dybiński 30 sierpnia 2024

Czerwiec kolejnym miesiącem wzrostu popytu wg IATA, jednak w tle widoczny jest problem

Pasażer i linie lotnicze

IATA: Maj pod znakiem 10-proc. wzrostu ruchu lotniczego

Biznes i przemysł

Zobacz również:

Lufthansa wzorem dla KLM? Brak bezpłatnych kanapek?

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa wzorem dla KLM? Brak bezpłatnych kanapek?

Mateusz Kieruzal 13 września 2024

Linie KLM odebrały pierwszego airbusa A321neo

Pasażer i linie lotnicze

Linie KLM odebrały pierwszego airbusa A321neo

Piotr Bożyk 27 sierpnia 2024

KLM walczy z marnotrawstwem żywności przy użyciu sztucznej inteligencji

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

IATA: Rekordowy lipiec branży lotniczej

Pasażer i linie lotnicze

IATA: Rekordowy lipiec branży lotniczej

Rafał Dybiński 30 sierpnia 2024

Czerwiec kolejnym miesiącem wzrostu popytu wg IATA, jednak w tle widoczny jest problem

Pasażer i linie lotnicze

IATA: Maj pod znakiem 10-proc. wzrostu ruchu lotniczego

Biznes i przemysł

Zobacz również:

Lufthansa wzorem dla KLM? Brak bezpłatnych kanapek?

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa wzorem dla KLM? Brak bezpłatnych kanapek?

Mateusz Kieruzal 13 września 2024

Linie KLM odebrały pierwszego airbusa A321neo

Pasażer i linie lotnicze

Linie KLM odebrały pierwszego airbusa A321neo

Piotr Bożyk 27 sierpnia 2024

KLM walczy z marnotrawstwem żywności przy użyciu sztucznej inteligencji

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5