Linie Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie, zaczynając od poczekalni Emirates na międzynarodowym lotnisku w Kairze. W nadchodzących tygodniach klienci przewoźnika będą mogli ponownie korzystać z usług saloników Emirates w innych miejscach, w tym na lotnisku JFK w Nowym Jorku i na lotnisku w Manchesterze.
Linie lotnicze zmodyfikowały swoją ofertę poczekalni i wprowadziły dodatkowe środki BHP. Nowe protokoły będą obowiązywały w każdym salonie.
Oferta bufetowa zostanie zmieniona na usługę a la carte z menu zbliżeniowym aktywowanym kodem QR. Dodatkowo przez cały dzień personel będzie dezynfekował każde miejsce i stolik po wyjściu klientów. Ponadto salon będzie regularnie odkażany i fumigowany.
Wszyscy pracownicy poczekalni będą nosić maski, a w całym salonie będą obowiązywały protokoły zachowania dystansu. Liczba miejsc zostanie zmniejszona o połowę, ponieważ co druga kanapa pozostanie wolna. Aby zapewnić bezpieczeństwo żywności, personel cateringowy będzie nosił maski, rękawice i środki ochrony indywidualnej (PPE). Aby zminimalizować ryzyko zakażenia gazety, magazyny i inne materiały do czytania nie będą dostępne w formie papierowej.
Poczekalnia Emirates w hali B na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju jest również otwarta i działa na nowych zasadach, z wyznaczoną strefą pierwszej klasy. W ostatnich miesiącach Emirates wprowadzały usługi mające na celu zapewnienie klientom bezpiecznego i bezproblemowego korzystania z lotniska. Zintegrowana ścieżka biometryczna na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju to najnowsza z szeregu inicjatyw Emirates, umożliwiających klientom przejście od odprawy do wejścia na pokład wyłącznie na podstawie rozpoznawania twarzy.
Linie Emirates nadal stopniowo przywracają swoje sztandarowe usługi po rygorystycznym przeglądzie i starannym wprowadzeniu zmian w ofercie, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników.
Działalność wznowił też słynny pokładowy salonik i prysznic A380, powróciła też wyjątkowa oferta kulinarna linii Emirates z uwzględnieniem rygorystycznych protokołów higienicznych.
Klienci Emirates mogą spokojnie podróżować dzięki elastycznym opcjom rezerwacji przewoźnika i nowo wprowadzonemu, ubezpieczeniu przed kosztami związanymi z COVID-19. Linie Emirates wdrożyły również kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom.