PLL LOT wprowadzają kolejne zmiany w produkcie pokładowym. Na pokłady samolotów obsługujących trasy do USA trafiła już nowa zastawa porcelanowa, a pasażerowie mogą spróbować nowego menu. Przewoźnik zapowiada kolejne zmiany.
LOT od kilku miesięcy wprowadza zmiany w produkcie pokładowym. Pasażerowie mają już dostęp do nowego szkła dostarczonego przez Krosno Glass oraz nowych kosmetyczek przygotowanych przez przewoźnika i Phenomé. Teraz przyszedł czas na wymianę porcelany oraz nowe menu.
Nowa zastawa porcelanowa
Jak informuje LOT wprowadzenie nowej zastawy porcelanowej to zmiana, która nie tylko unowocześni i odświeży ofertę cateringową, ale również, dzięki znacznie niższej wadze, pozwoli ograniczyć zużycie paliwa i zmniejszyć ślad węglowy przewoźnika.
Nowa zastawa porcelanowa została wyprodukowana przez Kaelis Group – hiszpańską firmę specjalizującą się w produkcji na rzecz lotnictwa i została zaprojektowana w całości specjalnie dla PLL LOT. Została już w pełni wprowadzona na rejsach do USA i Kanady w LOT Business Class i LOT Premium Economy. Kolejnymi etapami będzie wymiana porcelany na rejsach do Azji oraz w klasie Business rejsów krótkodystansowych. Zestaw składa się z 11 elementów zastawy – małego talerzyka na przystawkę, miseczki na sałatkę, dużego talerza na przystawkę, porcelanowej casseroli do podgrzewania, filiżanki, kubka, podstawek, dużego talerza na danie główne oraz miski na zupę.
– Cieszę się, że możemy zaprezentować Państwu kolejne udogodnienia, które doskonale oddają to, w jakim kierunku rozwija się nasza firma. Do tej współpracy zaprosiliśmy bardzo doświadczonego producenta, którego produkty charakteryzują się wyjątkową dbałością o detale. Projektując wspólnie porcelanę poszukiwaliśmy rozwiązań dobrze prezentujących nasze menu, które regularnie zmieniamy zgodnie z oczekiwaniami pasażerów, inspirując się zarówno kuchnią polską, jak i tradycjami kulinarnymi z destynacji, do których latamy. Ważne więc było dla nas także to, aby wprowadzić na pokłady nowe, świeże formy, które jednocześnie będą ponadczasowe – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Polski akcent z Zakładów Porcelany Stołowej Karolina
– Zależało nam, aby do naszej zastawy dołączyć jeden wyjątkowy element od polskiego producenta. Właśnie dlatego nasz talerz do dania głównego został wyprodukowany przez polską firmę Zakłady Porcelany Stołowej Karolina, które istnieją od 1860 roku (ponad 160 lat działalności) – czytamy w komunikacie LOT.
Przewoźnik zaznacza przy tym, że mógł sobie pozwolić na zakup całego zestawu od polskiego producenta ze względu na wagę, albowiem porcelana jest znacznie cięższa (nawet o ok. 40%) od tej produkowanej przez firmę Kaelis. Łącznie LOT w pierwszej partii zamówił ok. 70 tys. sztuk porcelany.
Używana do tej pory porcelana nie zostanie wyrzucona. Część nadal będzie wykorzystywana na trasach czarterowych, a część trafi do sprzedaży. Jeśli spodobała się wam w czasie lotów, teraz będziecie mogli ją kupić do domu.
Pierogi w menu pokładowym!
Menu pokładowe Polskich Linii Lotniczych LOT w pełni wymieniane jest średnio raz na dwa lata, jednak drobniejsze zmiany pojawiają się częściej. Teraz nowe menu zostało już wprowadzone we wszystkich klasach na rejsach do USA, Kanady oraz do Seulu. Aktualnie LOT jest w trakcie wymiany posiłków na rejsach do Japonii i Toronto.
– Chcieliśmy także, by na naszych gościnnych pokładach pojawił się element nieodłącznie kojarzący się z Polską. Właśnie dlatego do naszego menu na stałe wprowadziliśmy
pierogi (dla dzieci w wersji słodkiej, a dla dorosłych w wersji wytrawnej). Z badań satysfakcji wiemy, że pierogi cieszą się bardzo dużą popularnością wśród pasażerów – informuje przewoźnik.
Nowe szkło i amenity kits
O zmianach w produkcie pokładowym LOT zaczął informować w czerwcu. Wtedy to zaprezentowane zostało
nowe szkło dla klasy biznes. – Współpraca Krosna Glass i Polskich Linii Lotniczych LOT, dwóch doskonale znanych polskich marek, jest prawdziwie wyjątkowa. Połączenie sił producenta szkła o stuletniej historii i jednej z najstarszych linii lotniczych na świecie pozwoli nie tylko sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających pasażerów – podkreślała wówczas Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
W ramach tej współpracy 9 lipca
Boeing 737 MAX 8 o rejestracji SP-LVK wykonał pierwszy rejsy w nowym malowaniu promującym firmę z Krosno i stulecie jej istnienia.
Na początku sierpnia przewoźnik poinformował z kolei o wprowadzeniu
nowych amenity kits przy współpracy z polską marką Phenomé. Znajdują się w nim: bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów oraz naturalne kosmetyki polskiej marki Phenomé: odświeżający krem jabłkowy i balsam do ust.