Salonik biznesowy Polskich Linii Lotniczych LOT na lotnisku O’Hare w Chicago powstanie już w 2024 roku. W nowym salonie PLL LOT pasażerowie będą mogli skorzystać z nowoczesnej strefy pracy, relaksu oraz części gastronomicznej. Nie zabraknie akcentów nawiązującej do polskiej tradycji, m.in. dzięki wykorzystaniu w przestrzeni bursztynu, a także współpracy z polskimi partnerami. Otwarcie zaplanowane jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału 2024 roku.
Polskie Linie Lotnicze LOT kontynuują swoja działalność związaną z poprawą doświadczeń pasażerów. Jak podaje przewoźnik, nowy LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare w Chicago to pierwsza tego typu przestrzeń poza Europą. Jej otwarcie planowane jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału 2024 roku. Wnętrze będzie charakteryzowało się nowoczesnym wzornictwem, ale także przemyślanym konceptem funkcjonalnym. Do dyspozycji pasażerów będzie kilka stref, dzięki którym oczekiwanie na podróż stanie się jeszcze bardziej komfortowe.
Wietrzne miasto, Kevin sam w domu czy Michael Jordan – to jedne z wielu symboli charakteryzujących miasto znad Michigan. Dla PLL LOT Chicago jest kluczowym kierunkiem w Stanach Zjednoczonych ze względu na potencjał ruchu polonijnego. Jest to miejsce także bliskie polskim tradycjom, dlatego właśnie tam powstaje nowa poczekalnia biznesowa narodowego przewoźnika, w której nie zabraknie lokalnych akcentów, m.in. bursztynu czy produktów od polskich partnerów. Linie lotnicze są w trakcie finalizacji projektu wykończenia wnętrz, a do współpracy przy jego tworzeniu zaprosiły prestiżowe biuro architektoniczne w Chicago.
– Bardzo cieszy mnie fakt, że możemy już teraz podzielić się wiadomością o budowie LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare w Chicago. Nowy i jednocześnie pierwszy salonik biznesowy poza Europą to kolejny, przełomowy krok w rozwoju naszej firmy. Chcemy, by przestrzeń była symbolem polskiej gościnności, z którą LOT jest nieodłącznie kojarzony. Wierzę, że dzięki niej będziemy mogli zaoferować fantastyczne doświadczenia naszym gościom – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowy Business Lounge PLL LOT w Chicago zajmie łącznie 617 m2 i zlokalizowany będzie w centralnej części terminala. Niewątpliwym atutem przestrzeni będzie widok na płytę lotniskową. W jej wnętrzu pasażerowie będą mogli skorzystać z trzech stref: relaksu, pracy oraz gastronomicznej. Strefa pracy wyposażona zostanie w odpowiednie stoliki na laptopa oraz stacje do ładowania urządzeń elektronicznych. W przestrzeni gastronomicznej pasażerowie będą mogli wygodnie usiąść i skorzystać z szerokiej oferty posiłków oraz napojów. Strefa relaksu – cicha, zaciemniona i wydzielona od pozostałych części, będzie idealna dla wszystkich podróżnych, którzy marzą o chwili dla siebie.
Business Lounge będzie dostępny dla pasażerów Polskich Linii Lotniczych LOT oraz posiadaczy kart programów partnerskich. Narodowy przewoźnik znad Wisły do Chicago lata z Warszawy i Krakowa. W nowej strategii rozwoju PLL LOT plany zakładają
rejsy do kolejnych czterech miast Ameryki Północnej, w tym trzech (Boston, Waszyngton i San Francisco) w Stanach Zjednoczonych, a także do kanadyjskiego Montrealu. To bardzo waży rynek dla narodowego przewoźnika znad Wisły, ponieważ zapewnia 30 proc. przychodów. Uruchomienie LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare będzie również świetną wiadomością dla Polonii z USA, która otrzyma lepsza jakość usług w Chicago, gdzie mieszka i pracuje wielu naszych rodaków.