Na początku tygodnia informowaliśmy o zmianach w programie Miles & More, które wejdą w życie od roku 2021. LOT pozytywnie ocenia wprowadzone zmian i podkreśla, że współpraca z partnerami finansowymi w zakresie działalności programu Miles & More na rynku polskim pozostaje bez zmian.
– LOT będący w pełni zintegrowanym partnerem programu Miles & More pozytywnie ocenia przyszłe zmiany – podkreśla Michał Czernicki, rzecznik prasowy PLL LOT.
Najpoważniejsza zmiana w programie Miles & More polega na tym, że poprzednie mile statusowe zostaną zniesione. W przyszłości istotne będzie system punktowy. Za każdy lot, w zależności od trasy i klasy podróży, będzie przysługiwała stała liczba punktów statusowych. Szczegółowo zmiany w programie opisaliśmy w tekście Miles & More pt.: Duże zmiany w osiągnięciu wyższego statusu od 2021 roku.
Oprócz ogólnego osiągnięcia punktów statusu istnieje jednak jeszcze jeden ważny aspekt. W przyszłości, oprócz zwykłych punktów statusu, będzie jeszcze inny element związany z grupą Lufthansa i liniami lotniczymi Miles & More. Tak zwane punkty kwalifikowane są kolejnym wymaganym składnikiem statusu.
Po początkowym zamieszaniu Lufthansa oficjalnie potwierdziła, że punkty statusowe są przyznawane jako punkty kwalifikowane przez wszystkie linie lotnicze w grupie Lufthansa oraz linie lotnicze należące hdo sieci Miles & More, tj. PLL LOT, a także Luxair i Crotia Airlines.
– Od 2021 roku uczestnicy programu podróżujący LOT-em będą mogli gromadzić tzw. „punkty kwalifikowane”, które będą umożliwiały podwyższenie statusu karty na okres jednego roku. Sposób naliczania mil premiowych pozostanie bez zmian – nadal będzie on oparty na klasie rezerwacyjnej przy przelotach rejsami europejskimi oraz na klasie rezerwacyjnej i faktycznej odległości milowej w przypadku rejsów międzykontynentalnych – wyjaśnia przedstawiciel przewoźnika.
– Executive Bonus będzie nadal obowiązywał podczas naliczania mil premiowych, jednak nie będzie już miał zastosowania przy naliczaniu punktów oraz punktów kwalifikowanych (służących do podwyższenia statusu karty). Dotychczasowa współpraca z partnerami finansowymi w zakresie działalności programu Miles & More na rynku Polskim pozostaje bez zmian – dodaje Czernicki.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.