15 września 2023 rusza kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem Ważne, z kim podróżujesz. Jak informuje przewoźnik kampania jest "odzwierciedleniem wartości i dziedzictwa PLL LOT, a także podkreśleniem znaczenia wielopokoleniowości doświadczeń z marką".
– Premiera nowej kampanii to niezwykle ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje – komentuje Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo. Poza wyróżniającą się i angażującą treścią, budzącymi emocje zdjęciami Macieja Rytera, cechą charakterystyczną kampanii jest zapadająca w pamięć muzyka.
W spocie poza profesjonalnymi aktorami wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego, których na co dzień można spotkać podczas rejsów PLL LOT. W nagraniach wystąpili Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala.
– Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie – od muzyki, przez zdjęcia, aż po grę aktorską i ostateczny montaż – dodaje Jakub Korolczuk, Dyrektor Kreatywny GREY Group Poland.
Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił Dom Mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem Biura Marketingu PLL LOT. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.