Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

Lotnisko Chopina: Lagardère Travel Retail rozwija strefę handlową

Dalej Wstecz
Data publikacji:
14-01-2025
Ostatnia modyfikacja:
14-01-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
informacja prasowa Lagardere Travel Retail

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Lotnisko Chopina: Lagardère Travel Retail rozwija strefę handlową
fot. Lagardere Travel Retail
Lagardère Travel Retail w Polsce dynamicznie rozwija swoją obecność na Lotnisku Chopina w Warszawie, otwierając nowe lokale i modernizując dotychczasowe przestrzenie. Wśród najnowszych inwestycji jest otwarcie sklepu kultowej marki Victoria’s Secret w nowym koncepcie wizualnym, a także wprowadzenie zupełnie nowych formatów w formie wysp handlowych. Na 2025 rok spółka zapowiada kolejne modernizacje na największym porcie lotniczym w Polsce.

Lagardère Travel Retail od wielu lat odgrywa kluczową rolę w tworzeniu nowoczesnej i różnorodnej oferty handlowej na Lotnisku Chopina w Warszawie. Obecnie portfolio firmy odpowiada na szerokie spektrum potrzeb współczesnych podróżujących, obejmując restauracje, kawiarnie, sklepy duty free, formaty prasowe, sklepy z zabawkami czy pamiątkami. W 2024 roku spółka otworzyła 5 zupełnie nowych lokali i zmodernizowała 4 istniejące przestrzenie, a rok zakończyła otwarciem sklepu kultowej marki Victoria’s Secret w zupełnie nowej aranżacji.

Nowa przestrzeń dla kultowej marki

Sklep Victoria’s Secret przeszedł metamorfozę, wprowadzając nowy koncept wizualny „store of the future”. Nowy design, utrzymany w lekkich i jasnych odcieniach różowego złota, odmienił wnętrze oraz fasadę sklepu. Strefy beauty i fashion połączono za pomocą platformy z bestsellerową ofertą perfum, ozdobioną dużym żyrandolem. Zmieniono również układ i design mebli, a finalny efekt sprawia wrażenie znacznie powiększonej przestrzeni, mimo niezmienionej powierzchni.

– Renowacja sklepu Victoria’s Secret miała na celu wprowadzenie najnowszego konceptu wizualnego oraz dostosowanie przestrzeni do aktualnych standardów obowiązujących w sieci. Współpracujemy z tą kultową marką już od dekady, rozwijając jej obecność na lotniskach w Polsce: w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Nowy format zachowuje atrakcyjną ofertę, która od lat cieszy się uznaniem klientów, lecz prezentuje ją w bardziej estetycznych i komfortowych wnętrzach. Dzięki temu zapewniamy pasażerom przyjazną, elegancką przestrzeń zakupową, a tym samym prezentujemy dbałość o detale i najwyższą jakość w naszych przestrzeniach handlowych – zaznacza Andrzej Miłaszewicz, dyrektor zarządzający ds. operacji i rozwoju, Lagardère Travel Retail w Polsce.

Znane brandy i zupełnie nowe formaty

W kategorii mody kluczowe znaczenie miał także remont sklepu The Fashion Gallery, zakończony w czerwcu 2024 roku. W ofercie sklepu pojawiły się nowe marki premium, takie jak Max Mara Weekend, Zadig & Voltaire, a także damskie kolekcje BOSS i Polo Ralph Lauren. Inwestycja podniosła atrakcyjność strefy zakupowej Lotniska Chopina, podkreślając jego pozycję jako jednego z najważniejszych punktów zakupowych w regionie.

Z kolei strefa gastronomiczna powiększyła się o dwie nowe kawiarnie So Coffee oraz formaty takie jak Bistro Okienko, Przystań na Piwo i Prosecco Bar, tworzony we współpracy z producentem marki Mionetto, Henkell Freixenet Polska. Nowe punkty odpowiadają na potrzeby różnych grup podróżnych – od osób poszukujących szybkich przekąsek po tych, którzy oczekują bardziej ekskluzywnych doświadczeń kulinarnych.

Spółka zapowiada kolejne inwestycje

Plany na 2025 rok zakładają kontynuację strategicznych inwestycji, w tym re-otwarcie lokalu The Flame w nowej odsłonie. Kluczowym elementem strategii rozwoju jest również wzmocnienie obecności marki Paul poprzez uruchomienie dwóch nowych lokalizacji. Jedną z nich będzie większy i nowocześniejszy format wyspy handlowej, który zastąpi dotychczasowy model wózka pod brandem Paul.

– Lagardère Travel Retail od lat wyznacza trendy w tworzeniu przestrzeni handlowych na lotniskach, konsekwentnie adaptując globalne rozwiązania do lokalnych potrzeb i oczekiwań pasażerów. Dzięki naszej znajomości światowych trendów oraz głębokiemu zrozumieniu specyfiki rynku lokalnego, tworzymy przestrzenie, które łączą innowacje, funkcjonalność i trafiają w gusta klientów. Nasze dotychczasowe i planowane inwestycje są realizowane z myślą o zapewnieniu unikalnych doświadczeń, które wyróżniają Lotnisko Chopina na tle innych portów lotniczych w Europie – podkreśla Andrzej Miłaszewicz.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Lotnisko Chopina: Rekordowe 21,3 mln pasażerów. Co dalej? [analiza]

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko Chopina: Rekordowe 21,3 mln pasażerów. Co dalej? [analiza]

Łukasz Malinowski 14 stycznia 2025

Awaria zasilania na Lotnisku Chopina. Praca w trybie awaryjnym

Infrastruktura i lotniska

LOT z prawami na Dżeddę! Do Arabii także z Krakowa

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Lagardère Travel Retail z masterkoncesją na rozwój Salad Story na lotniskach

Infrastruktura i lotniska

Lagardère Travel Retail z masterkoncesją na rozwój Salad Story na lotniskach

inf. pras. 21 grudnia 2024

Startuje program Kameleon - zwrot pieniędzy za zakupy w prawie 1000 punktach w Polsce

Infrastruktura i lotniska

Startuje program Kameleon - zwrot pieniędzy za zakupy w prawie 1000 punktach w Polsce

informacja prasowa Lagardere Travel Retail 30 listopada 2021

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

Infrastruktura i lotniska

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

informacja prasowa Lagardere Travel Retail 17 kwietnia 2020

Pozostałe z wątku:

Lotnisko Chopina: Rekordowe 21,3 mln pasażerów. Co dalej? [analiza]

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko Chopina: Rekordowe 21,3 mln pasażerów. Co dalej? [analiza]

Łukasz Malinowski 14 stycznia 2025

Awaria zasilania na Lotnisku Chopina. Praca w trybie awaryjnym

Infrastruktura i lotniska

LOT z prawami na Dżeddę! Do Arabii także z Krakowa

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Lagardère Travel Retail z masterkoncesją na rozwój Salad Story na lotniskach

Infrastruktura i lotniska

Lagardère Travel Retail z masterkoncesją na rozwój Salad Story na lotniskach

inf. pras. 21 grudnia 2024

Startuje program Kameleon - zwrot pieniędzy za zakupy w prawie 1000 punktach w Polsce

Infrastruktura i lotniska

Startuje program Kameleon - zwrot pieniędzy za zakupy w prawie 1000 punktach w Polsce

informacja prasowa Lagardere Travel Retail 30 listopada 2021

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

Infrastruktura i lotniska

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

informacja prasowa Lagardere Travel Retail 17 kwietnia 2020

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5