Pasażerowie wszystkich lotów w ramach europejskiej sieci połączeń Lufthansy zyskają w połowie stycznia 2024 r. możliwość wysyłania bezpłatnych wiadomości. Niemieckie linie obniżą aż o połowę ceny pakietów internetowych. Inwestycje mające na celu polepszenie wrażeń z lotów pasażerów kosztują Lufthansę ponad dwa mld euro.
W ostatnich latach wiele linii lotniczych z całego świata dokonało inwestycji, które miały na celu ulepszenie oferowanych podczas lotów usług. Zarówno tradycyjni przewoźnicy, jak również ich niskokosztowe odpowiedniki rozpoczęli oferowanie bezprzewodowej sieci WiFi czy darmowej opcji wysyłania wiadomości poprzez popularne komunikatory, takie jak Messenger czy WhatsApp.
Niemieckie narodowe linie lotnicze usilnie starają się udoskonalać oferowany przez siebie produkt twardy. W przyszłym roku Lufthansa udostępni pasażerom rejsów krótko- i średniodystansowych, obsługiwanych samolotami z rodziny A320, które wyposażone są w sieć WLAN, darmową możliwość korzystania z komunikatorów. Pasażerowie będą wówczas mogli przez cały lot wysyłać i odbierać nieograniczoną liczbę wiadomości, w tym zdjęć, krótkich filmów czy głosowych nagrań. Do 31 grudnia br. pasażerowie Lufthansy otrzymują 30 minut darmowych rozmów.
Lufthansa zamierza także obniżyć ceny pakietów internetowych. Od stycznia WiFi będzie o połowę tańsze. W ramach oferowanych pakietów podróżni mogą za pomocą swoich urządzeń mobilnych przeglądać strony internetowe, oglądać filmy w serwisach streamingowych, czy oglądać w czasie rzeczywistym wydarzenia sportowe.
Najnowsza inwestycja w ulepszenie oferowanego produktu kosztuje około dwa mld euro. Lufthansa planuje wdrożenie wielu dużych, średnich, a także mniejszych inicjatyw, które poprawią wrażenia z lotów swoich pasażerów. – Podróżowanie Lufthansą jest obecnie jeszcze lepszym doświadczeniem – powiedział dyrektor naczelny Lufthansy, Heiko Reitz. – Cieszę się, że w przyszłości nasi goście będą mogli, ponad chmurami, bezpłatnie kontaktować się ze swoimi bliskimi lub partnerami biznesowymi ponad chmurami – dodał Reitz.
Pasażerowie chcący skorzystać z nowej bezpłatnej usługi będą musieli zalogować się na portalu FlyNet, podając numer karty lojalnościowej Miles & More lub adres e-mail, na który zarejestrowane jest konto podróżującego w jednych liniach w ramach Grupy Lufthansa. Jeśli podróżni nie mają jeszcze swojego konta, będą mogli założyć je w trakcie lotu.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.