Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa wprowadza nowy dalekodystansowy produkt pokładowy Allegris

Dalej Wstecz
Autor:

Avgeek

Data publikacji:
15-10-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

Lufthansa oficjalnie zaprezentowała nowy dalekodystansowy produkt pokładowy pod nazwą "Allegris". Działanie to ma na celu repozycjonowanie Lufthansy (LH) jako lidera całej grupy, jeśli chodzi o nowe doświadczenia pasażerów podczas dalekich podróży. Niemiecki przewoźnik miał bardzo długą drogę do nadrobienia, ponieważ obecnie każda z głównych linii z grupy LH oferuje prawdopodobnie lepszy produkt w klasach premium niż rzekoma wiodąca linia całej grupy.

Jak twierdzą przedstawiciele przewoźnika produkty premium i wysokiej jakości zawsze były obietnicą Lufthansy dla jej pasażerów. W ostatnich latach zdaje się, że przewoźnik nie miał na te aspekty pomysłu. Jednak w końcu linia stanęła na wysokości zdania i wprowadza na trasach dalekodystansowych nowy produkt premium pod nazwą "Allegris". Będzie on dostępny we wszystkich klasach podróży od ekonomicznej poprzez premium, biznes aż do pierwszej. Warto podkreślić, że "Allegris" został opracowany wyłącznie dla grupy Lufthansa.

Klasa pierwsza

Po raz pierwszy w historii, klasa pierwsza Lufthansy otrzymuje przestronne apartamenty, które oferują niemalże wysokie pod sam sufit ściany, które można zamknąć w celu zapewnienia prywatności. Fotel, który ma prawie metr szerokości, można przekształcić w duże i bardzo wygodne łóżko. Wszystkie fotele i łóżka są ustawione w kierunku lotu. Oprócz wielu innych możliwości przechowywania, w każdym apartamencie znajduje się duża, osobista szafa. Pasażerowie lecący mogą nawet pozostać w swoim apartamencie przygotowując się do snu i przebierając się w piżamę Lufthansy.

Posiłki będą wyjątkowym doświadczeniem w nowej kabinie klasy pierwszej. W zależności od preferencji, goście mogą spożywać posiłki razem przy dużym stole, przy którym można usiąść naprzeciwko swojego partnera lub współtowarzysza podróży, podobnie jak w restauracji. Prezentowane jest menu dla smakoszy, a także unikalny dla linii serwis kawiorowy. Rozrywkę zapewniają duże ekrany, które rozciągają się na całą szerokość apartamentu, z możliwością podłączenia bezprzewodowych słuchawek przez Bluetooth.



Lufthansa przedstawi szczegóły dotyczące apartamentu, a także kolejnej innowacji w klasie pierwszej, na początku przyszłego roku.

- Chcemy ustanowić nowe, niespotykane dotąd standardy dla naszych gości. Największa inwestycja w produkty premium w historii naszej firmy podkreśla nasze twierdzenie, że w przyszłości nadal będziemy wiodącą zachodnią linią premium - powiedział Carsten Spohr, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Deutsche Lufthansa AG.

Nowa klasa biznes

Teraz pasażerowie klasy biznes Lufthansy mogą również cieszyć się z własnego apartamentu, który oferuje jeszcze większy komfort i prywatność dzięki wyższym ścianom i przesuwanym drzwiom, które całkowicie się zamykają. Podróżni mogą cieszyć się większą przestrzenią osobistą, monitorem o przekątnej do 27 cali oraz dużą ilością miejsca do przechowywania, w tym osobistą szafą.



Klasa biznes Lufthansy generacji "Allegris" oferuje sześć dodatkowych opcji siedzeń o najwyższym poziomie komfortu. Pasażerowie mają bezpośredni dostęp do przejścia ze wszystkich miejsc. Ściany foteli o wysokości 114 centymetrów, z dużą ilością miejsca w strefie ramion, zapewniają większą prywatność. Wszystkie fotele można przekształcić w dwumetrowe łóżko. Pasażerowie mogą cieszyć się programem rozrywki pokładowej na monitorach mierzących blisko 17 cali. Bezprzewodowe ładowanie, słuchawki z redukcją szumów oraz możliwość podłączenia własnych urządzeń, takich jak komputer, tablet, smartfon czy słuchawki, do systemu rozrywki, za pośrednictwem Bluetooth, to również część nowych doświadczeń Allegris. Firma przedstawi także dalsze szczegóły i innowacje dotyczące nowej klasy biznes Lufthansy wiosną przyszłego roku.

Klasa premium

Nowa klasa ekonomiczna premium Lufthansa Group została już wprowadzona w SWISS wiosną 2022 r. Komfortowy fotel jest zintegrowany z twardą skorupą i może być regulowany bez wysiłku, bez wpływu na współpasażerów w rzędzie za nim. Fotel oferuje dużo miejsca w górnej części ciała i na nogi oraz jest wyposażony w rozkładaną podpórkę na nogi. Pasażerowie mogą oglądać filmy lub słuchać muzyki na swoim osobistym 15,6-calowym monitorze z wysokiej jakości słuchawkami z redukcją szumów.



"Sleeper's Row 2.0" w klasie ekonomicznej

Wraz z nową generacją produktu "Allegris", Lufthansa da swoim gościom znacznie większy wybór w klasie ekonomicznej. W przyszłości podróżni będą mieli możliwość rezerwacji miejsc w pierwszych rzędach, które posiadają większe odległości między nimi i oferują dodatkowy komfort. Po sukcesie "Sleeper's Row", który oferował pasażerom klasy ekonomicznej większy relaks na lotach długodystansowych od sierpnia 2021 r., Lufthansa planuje teraz wprowadzić "Sleeper's Row 2.0" na wszystkich nowych samolotach długodystansowych, w ramach produktu "Allegris". Poprzednia oferta, nazwana przez niemieckiego przewoźnika Sleeper's Row, jest dostępna jedynie na najdłuższych lotach Lufthansy, trwających przynajmniej jedenaście godzin. Obecnie należą do nich trasy do São Paulo, Los Angeles oraz Singapuru. Pasażerowie mogą zapłacić za dodatkowe miejsce do spania jedynie bezpośrednio podczas odprawy lub krótko przed odlotem przy bramce, w zależności od dostępności. Z tego powodu nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji leżanki podczas zakupu biletu. Teraz wraz z produktem 2.0 ma się to zmienić.



Fotele w zewnętrznych rzędach mają specjalne elementy, które po rozłożeniu tworzą całkowicie płaską powierzchnię i nie pozostawiają przerwy za poprzednim rzędem siedzeń. W ten sposób powstaje "łóżko" nawet dla dwóch dorosłych osób. W "Sleeper's Row 2.0" wystarczy złożyć podpórkę pod nogi i skorzystać z dodatkowego materaca, aby odpocząć i zrelaksować się na powierzchni leżącej, która jest o 40 proc.większa w porównaniu z oryginalnym "Sleeper's Row". Również w przyszłości pasażerowie klasy ekonomicznej będą mieli możliwość zarezerwowania wolnego miejsca po sąsiedzku. Dzięki temu będą mieli większy wybór, nawet w najbardziej ekonomicznej klasie podróży.

Allegris: Nowe doświadczenie podróży we wszystkich klasach

Ponad 100 nowych samolotów Lufthansa Group, takich jak boeingi B787-9 i B777-9 oraz airbusy A350, będą latać do miejsc na całym świecie w ramach nowego produktu "Allegris". Dodatkowo, samoloty będące już w służbie Lufthansy, np. boeingi B747-8I, zostaną przebudowane. Jednoczesna poprawa doświadczenia podróży we wszystkich klasach, wraz z wymianą ponad 30.000 miejsc w całej Grupie Lufthansy, są wyjątkowe w historii Grupy. Dzięki tym inicjatywom firma chce podkreślić swoje wyraźne standardy jakości premium. Do 2025 r. Lufthansa Group zainwestuje łącznie 2,5 mld euro w same produkty i usługi, aby jeszcze bardziej poprawić doświadczenia klientów na każdym etapie podróży - od wstępnej rezerwacji, poprzez doświadczenia na lotnisku, w saloniku i na pokładzie, aż po życzenia klientów nawet po zakończeniu lotu.

Przewoźnik oferuje już nową klasę biznes w niektórych swoich samolotach. Najnowszy dodatek do floty, boeing B787-9 oraz cztery airbusy A350 dostarczone do Lufthansy w ostatnich miesiącach, posiadają ulepszoną klasę biznes od producentów Thompson (A350) i Collins (787-9). Wszystkie fotele znajdują się bezpośrednio przy przejściu, mogą być łatwo i szybko przekształcone w dwumetrowe łóżko i oferują więcej miejsca do przechowywania. Dodatkowo podróżni mają znacznie więcej miejsca w strefie barkowej. Kolejne cztery Boeingi 787-9 z nową klasą biznes zostaną dostarczone do Lufthansy w najbliższych tygodniach.

Nowoczesne samoloty

Lufthansa Group wkrótce rozpocznie największą modernizację floty w historii swojej firmy. Do 2030 r. ponad 180 nowych, zaawansowanych technologicznie samolotów krótko- i długodystansowych ma zostać dostarczonych wszystkim liniom z grupy LH. Średnio co dwa tygodnie grupa LH będzie odbierać nowy samolot, zarówno szerokokadłubowe boeingi B787-9, B777-9 i airbusy 350, jak i nowe wąskokadłubowe A320neo. Dzięki temu Lufthansa Group będzie mogła znacznie zmniejszyć średnią emisję CO2 swojej floty. Dla przykładu nowy samolot we flocie, B787-9, zużywa średnio tylko około 2,5 litra kerozyny na jednego pasażera i 100 kilometrów lotu. To aż o 30 proc. mniej niż jego poprzednik. W latach 2022-2027 Lufthansa Group otrzyma łącznie 32 Dreamlinery.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Mateusz Kieruzal 15 września 2023

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Biznes i przemysł

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Mateusz Kieruzal 13 września 2023

Prost! Oktoberfest na pokładach A380 linii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Mateusz Kieruzal 15 września 2023

Lufthansa reaktywuje siódmego i ósmego A380. Polecą z Monachium

Biznes i przemysł

Lufthansa stawia na loty krajowe. Samolot ma być konkurencyjniejszy niż kolej

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Mateusz Kieruzal 15 września 2023

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Biznes i przemysł

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Mateusz Kieruzal 13 września 2023

Prost! Oktoberfest na pokładach A380 linii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Mateusz Kieruzal 15 września 2023

Lufthansa reaktywuje siódmego i ósmego A380. Polecą z Monachium

Biznes i przemysł

Lufthansa stawia na loty krajowe. Samolot ma być konkurencyjniejszy niż kolej

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5