Sojusz Star Alliance rozpoczął kampanię wizerunkową realizowaną pod hasłem „W rytmie doskonałości”. Kampania podkreśla wzorową, idealnie skoordynowaną współpracę pomiędzy 25 wchodzącymi w jego skład przewoźnikami. Sojusz Star Alliance jest największą na świecie organizacją zrzeszającą linie lotnicze.
Nowa kampania Star Alliance koncentruje się na unikalnych wrażeniach, jakie są udziałem podróżnych, korzystających z usług różnych linii lotniczych w ramach jednej podróży. Od nadania bagażu, przez saloniki lotniskowe aż po bonusy dostępne w ramach programów lojalnościowych. Kampania daje obserwatorom wgląd za kulisy lotniczego świata, pokazując działania przewoźników realizowane dla zapewnienia pasażerom pełnych harmonii i pozbawionych dyskomfortu doświadczeń.
Od ponad 27 lat sojusz Star Alliance jest rozpoznawalną na całym świecie marką, która usprawnia przebieg podróży realizowanych z wykorzystaniem należących do niego linii lotniczych. Najnowsza kampania podkreśla tę synergię: dzięki niej dowiadujemy się, gdzie bije „serce” tego organizmu i w jaki sposób wchodzący w jego skład przewoźnicy realizują wspólny, nadrzędny cel.
- Kampania pokazuje zaangażowanie, z jakim pełnimy rolę podmiotu umożliwiającego podróżnym bezproblemowe dotarcie do celu na pokładach samolotów należących do wielu różnych przewoźników - powiedział Renato Ramos, Wiceprezes Star Alliance ds. Strategii Korporacyjnej. „Klienci wchodzą w interakcje głównie z naszymi liniami członkowskimi, za pośrednictwem których wprowadzamy w życie inicjatywy na poziomie całego sojuszu - od etapu odprawy bagażowej, przez dostęp do saloników lotniskowych, aż po nagrody przyznawane w ramach programów lojalnościowych. To właśnie ów idealnie skoordynowany rytm naszych wspólnych działań jest czynnikiem wpływającym na poziom satysfakcji z usług całego sojuszu.”
Opatrzony inspirowanym jazzem podkładem muzycznym, główny film reklamowy kampanii pokazuje wszystkie korzyści związane z podróżą realizowaną na pokładach różnych, należących do Star Alliance linii. Poszczególne sceny płynnie ilustrują kluczowe momenty w całym doświadczeniu klienta - od rezerwacji biletu, przez obsługę na lotnisku i dostępność połączeń przesiadkowych, aż po programy lojalnościowe. Film pt. „W rytmie doskonałości” zrealizowano w portach lotniczych Tokyo Narita International Airport oraz Singapore Changi Airport. Za projekt koncepcyjny odpowiada partner kreatywny - agencja The Secret Little Agency (TSLA), której wizja pozwoliła przełożyć nadrzędny cel sojuszu na język kina.
Za pomocą kampanii „W rytmie doskonałości” sojusz Star Alliance podkreśla znaczenie wspólnego rytmu generowanego przez idealnie skoordynowane działania swoich 25 członkowskich linii lotniczych.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.