Kanadyjski Bombardier zaprezentował oficjalnie nowe logo. Biało-czarny "odważny symbol" ma podkreślać udaną transformację producenta biznesowych samolotów.
"Projektujemy, budujemy i serwisujemy odrzutowce, które spełniają potrzeby i oczekiwania najbardziej wymagających ludzi i decydentów na świecie. Koncentrujemy się na tworzeniu najlepszych na świecie samolotów biznesowych" - deklaruje w oficjalnym komunikacie kanadyjskiego producenta.
Bombardier przekonuje również, że nowe logo odzwierciedla innowacyjność, pasję do precyzji oraz subtelność. Oddaje także w ten sposób hołd wszystkim pracownikom koncernu, którzy definiują na nowo branżę, dążąc do bardziej zrównoważonej przyszłości. "Ich mistrzostwo nas wyróżnia i prowadzi do przodu" - podkreślił kanadyjski producent.
Bombardier jest czwartym na świecie dostawcą samolotów komercyjny. Więcej maszyn produkują jedynie francusko-niemiecki Airbus, amerykański Boeing i brazylijski Embraer. Aktualnie w zakładach kanadyjskiej firmy powstają biznesowe odrzutowce wersji Challenger 300 i 600 oraz Global Express i Global 7500.
Wcześniej Bombardier budował m.in. turbośmigłowe De Havilland Canada Dash 8,
znane z Polskich Linii Lotniczych LOT oraz samoloty CRJ900, eksploatowane w regionalnej flocie niemieckiej Lufthansy.