Linie lotnicze United Airlines planują we wrześniu wznowić obsługę 30 tras międzynarodowych. Jeden z trzech największych przewoźników Stanów Zjednoczonych poleci jesienią do Australii, Azji oraz Ameryki Łacińskiej i do Izraela.
– Nadal jesteśmy realistami w podejściu do budowania międzynarodowego i krajowego rozkładu poprzez ścisłe monitorowanie popytu i latanie tam, gdzie ludzie chcą się udać – podkreślił Patrick Quayle, wiceprezes United Airlines. - Dodamy we wrześniu więcej opcji klientom podróżującym dla przyjemności lub w celu odwiedzin przyjaciół i krewnych, czy to w Stanach Zjednoczonych, czy na całym świecie - dodał Patrick Quayle.
United Airlines planują na początku września osiągnąć 40 proc. oferowania sprzed wybuchu pandemii na krajowych trasach. Przewoźnik doda do swojego rozkładu 40 lotów dziennie na 48 trasach. Nowe połączenia z Chicago, Denver i Houston zyskają Austin w Teksasie, Colorado Springs w Kolorado i Santa Barbara w Kalifornii. Będzie również więcej rejsów do Honolulu, Hilo, Kauai, Kona i Maui na Hawajach.
Jedne z trzech najważniejszych linii lotniczych Stanów Zjednoczonych zwiększą również do 30 proc. oferowania sprzed wybuchu pandemii na międzynarodowych trasach. To o pięć proc. więcej niż w sierpniu. Przewoźnik z Chicago doda 20 nowych tras w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach, a także uruchomi nowe bezpośrednie połączenie z Chicago do Tel Awiwu oraz z Houston do Amsterdamu i Frankfurtu. Wznowiona zostanie również usługa z San Francisco do Monachium i zwiększy się liczba rejsów między Chicago a Frankfurtem.
United Airlines planuje również uruchomienie jesienią transpacyficznej trasy z Los Angeles do Sydney. Częstotliwość rejsów na tym odcinku ustalono na trzy razy w tygodniu. Połączenia z Chicago i Waszyngtonem zyska San Juan na Portoryko, natomiast z Aguascalientes, Tampico i Veracruz w Meksyku będzie można przemieścić się do Houston. Saint Thomas na Wyspach Dziewiczych zyska rejsy do nowojorskiego portu Newark-Liberty, a więcej lotów do Puerto Vallarta w Meksyku będzie dostępnych z Chicago, Denver i Los Angeles. Poza tym do Cabo San Lucas w Meksyku będzie można przemieścić się ze stolicy stanu Kolorado i zwwiększy się liczba rejsów z Houston do Quito w Ekwadorze.
United Airlines zatrudniały przed wybuchem pandemii blisko 96 tys. pracowników. Przed rokiem linie zarobiły na czysto ponad trzy mld dolarów. Jej główną siedzibą jest port lotniczy Chicago-O'Hare, a ważne bazy znajdują się również w Denver, Houston, Los Angeles, San Francisco, Waszyngtonie, porcie Newark-Liberty oraz na wyspie Guam. Flota 843 maszyn obsługiwała 342 połączenia, w tym wiele długodystansowych na trasach transatlantyckich i transpacyficznych.