Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Od listopada więcej rejsów PLL LOT na trasie Katowice - Warszawa

Dalej Wstecz
Data publikacji:
22-10-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Od listopada więcej rejsów PLL LOT na trasie Katowice - Warszawa
fot. Piotr Bożyk
Polskie Linie Lotnicze LOT zwiększą od listopada liczbę rejsów między Katowicami oraz Warszawą.

Pasażerowie podróżujący z Górnego Śląska do stolicy kraju będą mieć do dyspozycji już dziewiętnaście lotów w tygodniu. Wszystkie będą obsługiwane bombardierami Q400 Dash. 

Pierwszy odlot do Warszawy (LO 3880) zaplanowano w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz soboty o godz. 05:30. Rejs potrwa tylko godzinę.

Kolejny wylot z największego lotniska Górnego Śląska do stolicy wyznaczono na godz. 12:50. Lądowanie w Warszawie przewidziano na godz. 13:45. Rejsy (LO 3884) będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku.

Ostatni samolot do stolicy odleci o godz. 18:15. Lądowanie w Warszawie przewidziano na godz. 19:10. Rejsy (LO 3886) będą realizowane codziennie od poniedziałku do czwartku oraz w soboty.

Pierwszy rejs powrotny (LO 3883) wystartuje z Lotniska Chopina o godz. 11:10. Przylot do Katowic przewidziano na godz. 12:05. Kolejny rejs (LO 3885) odleci z Warszawy o godz. 16:30. Lądowanie na lotnisku w Pyrzowicach przewidziano na godz. 17:25. Ostatni lot z Lotniska Chopina do Katowic (LO 3879) zaplanowano na godz. 23:10. Samolot narodowego przewoźnika, który ostatnio zwiększył również liczbę rejsów do Szczecina, dotrze na miejsce docelowe dokładnie pięć minut po północy. 
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Airbus składa ofertę na samoloty dla LOT

Biznes i przemysł

Airbus składa ofertę na samoloty dla LOT

Łukasz Malinowski 15 marca 2025

LOT może zwiększyć podaż do Rijadu

Pasażer i linie lotnicze

LOT może zwiększyć podaż do Rijadu

Mateusz Kieruzal 13 marca 2025

45. rocznica katastrofy Iła-62 Mikołaj Kopernik LOT-u

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Biznes i przemysł

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Łukasz Malinowski 10 marca 2025

Dwa B787 Dreamliner dla Lufthansa. Miały trafić do LOT

Infrastruktura i lotniska

45. rocznica katastrofy Iła-62 Mikołaj Kopernik LOT-u

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Airbus składa ofertę na samoloty dla LOT

Biznes i przemysł

Airbus składa ofertę na samoloty dla LOT

Łukasz Malinowski 15 marca 2025

LOT może zwiększyć podaż do Rijadu

Pasażer i linie lotnicze

LOT może zwiększyć podaż do Rijadu

Mateusz Kieruzal 13 marca 2025

45. rocznica katastrofy Iła-62 Mikołaj Kopernik LOT-u

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Biznes i przemysł

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Łukasz Malinowski 10 marca 2025

Dwa B787 Dreamliner dla Lufthansa. Miały trafić do LOT

Infrastruktura i lotniska

45. rocznica katastrofy Iła-62 Mikołaj Kopernik LOT-u

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5