Klienci Delta Air Lines mogą liczyć na więcej połączeń transatlantyckich i transpacyficznych w zimowym rozkładzie lotów oraz letnim na przyszły rok. Linie lotnicze z Atlanty uruchomią 50 dodatkowych rejsów międzykontynentalnych.
Loty będą realizowane z pomocą dostępnej floty airbusów A350-900, A330-900neo oraz boeingów B767. Pasażerowie mogą również liczyć na większą elastycznością w przypadku korekty planów, ponieważ jeden z trzech największych przewoźników powietrznych Stanów Zjednoczonych przedłużył zwolnienie z opłaty za zmianę w przypadku rezerwacji lotów zakupionych do 30 września bieżącego roku.
Delta Air Lines zastrzegają, że przyszły rozkład może ulec zmianom ze względu na ewolucję wirusa COVID-19, popyt na podróże, rządowe przepisy i federalne wytyczne w sferze ochrony zdrowia. Konkretne daty ponownego uruchomienia tras mogą się różnić z powodu ograniczeń podróży i innych wymagań operacyjnych. Przewoźnik podejmie decyzje o wznowieniu usług na innych trasach w późniejszym terminie.
Honolulu zyska rejsy do Tokio, a Minneapolis do SeuluLinie lotnicze z Atlanty będą nadal mocne w Seattle, skąd zaoferują w przyszłym roku codzienne rejsy do portów Tokio-Haneda, Seul-Inczon, a także do chińskich Pekinu i Szanghaju. Połączenie do stolicy Korei Południowej zyska w kwietniu przyszłego roku również Minneapolis, które będzie realizowane pięć razy w tygodniu.
Delta Air Lines zwiększy swoje zaangażowanie na trasach do Japonii oraz Chin. Aktualnie przewoźnik obsługuje czternaście lotów w tygodniu do portu Tokio-Haneda z Atlanty, Detroit, Los Angeles i Seattle. Od grudnia dojdą również rejsy z Honolulu. Hawaje i stolicę Kraju Kwitnącej Wiśni połączą cztery rejsy w tygodniu. Sześć miesięcy później z tej samej częstotliwości na codzienne zmienią się loty pomiędzy Szanghajem a Detroit i Seattle. Nowością mają być także codzienne rejsy z Los Angeles do największego ośrodka Chin, a także do portu Pekin-Dexing z Seattle, pod warunkiem jednak uzyskania zgody rządu Państwa Środka.
Codziennie do Amsterdamu, Paryża i Londynu z pięciu miast USADelta Air Lines utrzyma na razie realizowane trzy razy w tygodniu rejsy do Sydney z Los Angeles. Ich częstotliwość w przyszłym roku zwiększy się do codziennej. Loty na tej trasie obsłuży od listopada bardziej komfortowy A350-900. Jeszcze wrześniu pojawią się loty z Atlanty do Lagos, do portu Londyn-Heathrow z Bostonu, a także z portu Nowy Jork-JFK do Akry w Ghanie oraz Barcelony, Madrytu i Rzymu. Poza tym od października przybędą również rejsy z Seattle do Paryża. Port Nowy Jork-JFK zyska natomiast połączenia z Brukselą, Dublinem, Frankfurtem i Zurychem. Listopad to z kolei termin planowanego przywrócenia trasy z Bostonu do Paryża.
Już na przyszły rok ustalono z kolei oferowanie codziennych lotów z Atlanty, Bostonu, Detroit, Nowego Jorku-JFK i Minneapolis do Amsterdamu, Paryża i Londynu-Heathrow. Główny port lotniczy w Holandii oraz stolica Francji zyskają również bezpośrednie rejsy każdej doby z Seattle i Salt Lake City. Codziennie będzie można także przemieścić się z Los Angeles do Paryża. Stolica Francji zyska jeszcze połączenie z Raleigh-Durham, realizowane pięć razy w tygodniu oraz do Cincinnati, które będzie obsługiwane cztery razy w tygodniu. Listę nowych tras uzupełnią loty do Amsterdamu z Portland. Z głównego ośrodka Oregonu do najważniejszego portu lotniczego w Holandii będzie można przemieścić się cztery razy w tygodniu.