Pierwszy Boeing 777 linii Emirates z odświeżonym wnętrzem dołączył do floty wyruszył minionej środy do Genewy. Całkowita modernizacja samolotu zajęła 37 dni i zakończyła się cztery dni przed planowanym terminem oddania do użytku.
Boeing 777 przeszedł modernizację na początku lipca, a rekonfiguracja samolotu miała na celu stworzenie nowej kabiny ekonomicznej premium składającej się z 24 foteli ustawionych w trzech rzędach w układzie 2–4–2. Kremowe skórzane fotele z drewnianymi wykończeniami mają zapewnić większy komfort: rozstaw siedzeń to 38 cali, szerokość – 19,5 cala, a także możliwość odchylenia o 8 cali, co gwarantuje więcej miejsca na relaks podczas podróży.
Fotele i kolorystyka w kabinie klasy biznes zostały ulepszone, aby nawiązywać do jasnych i przestronnych elementów designu kultowego samolotu Emirates A380. W kabinie jest 38 miejsc w układzie 1–2–1, każde o szerokości 20,7 cala. Fotele można rozłożyć do pozycji płaskiego łóżka o długości maksymalnej 78,6 cala. W kabinie są cztery rzędy siedzeń, co zapewnia każdemu pasażerowi bezpośredni dostęp do przejścia. Przy każdym miejscu znajdują się osobisty minibar, stolik do jedzenia lub pracy, liczne gniazdka do ładowania urządzeń oraz prywatny ekran HD o przekątnej 23 cali, zapewniający dostęp do systemu rozrywki pokładowej ice.
W nowej kabinie klasy ekonomicznej znajduje się 256 foteli w kolorystyce delikatnej szarości i błękitu. Siedziska mają skórzane zagłówki z regulowanymi panelami bocznymi.
Introducing our newly refurbished 777s.
With an updated 1-2-1 seating configuration in Business Class, in addition to 24 of the latest Premium Economy seats, customers will now have more premium options to choose from. pic.twitter.com/8UuUDT6kr9
Linie Emirates zmodernizują kolejne 80 samolotów Boeing 777 w ramach inwestycji wynoszącej ponad 3 miliardy dolarów. Działania te mają na celu stworzenie najlepszych w branży produktów i podniesienie jakości obsługi pasażerów. Oprócz trasy do Genewy w najbliższych tygodniach zmodernizowane Boeingi 777 będą latać na trasach do Tokio Haneda i Brukseli. Kolejne połączenia zostaną ogłoszone wkrótce.
Prace remontowe na pokładzie Boeinga 777 zostały zrealizowane przez zespół 175 inżynierów i techników w Emirates Engineering w Dubaju. Ukończenie pierwszej maszyny zajęło 37 dni i trwało 18 000 godzin roboczych.
Emirates przeznaczyły 191 maszyn Boeing 777 i Airbus A380 do pełnej modernizacji. Przewoźnik wyposaży samoloty w 8 104 fotele nowej generacji w klasie ekonomicznej premium, 1 894 odświeżone siedzenia w klasie pierwszej, 11 182 zmodernizowane miejsca w klasie biznes i 21 814 – w klasie ekonomicznej. Obecnie odnowione samoloty Emirates obsługują loty do Nowego Jorku JFK, Los Angeles, San Francisco, Houston, Londynu Heathrow, Sydney, Auckland, Christchurch, Melbourne, Singapuru, Bombaju, Bengaluru, São Paulo, Tokio Narita, Osaki, Genewy i Dubaju.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.