Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają kolejne zmiany na swoich pokładach. Dzięki współpracy z polską marką Phenomé pasażerowie lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzymają bawełnianą kosmetyczkę z haftowanym logo PLL LOT, w której znajdą dwa produkty z jabłkowej linii Phenomé - krem o działaniu nawilżającym oraz regenerujący balsam do ust. Zobaczcie jak wygląda nowy amenity kit PLL LOT.
Nowy amenity kitW nowym amenity kit narodowego przewoźnika zajdą się: bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów oraz naturalne kosmetyki polskiej marki Phenomé: odświeżający krem jabłkowy i balsam do ust. Produkty zawierają co najmniej 95% składników naturalnych, a opakowania nadają się do recyklingu. Trzeba przyznać, że cały zestawi robi bardzo dobre wrażenie i nie odbiega od tych
– Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości, czyli pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT, jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych klientów. Kosmetyki z najwyższej jakości składników oraz wyselekcjonowane akcesoria świetnie uzupełniają wyjątkowe doświadczenia podróży – powiedziała Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowe kosmetyczki to kolejny etap wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT.
W czerwcu br. narodowy przewoźnik i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. Dzięki kooperacji produkty z krośnieńskiej huty dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
Współpraca z Phenomé
Phenomé to marka, która jako jedna z pierwszych na rynku stworzyła kosmetyki z przyjaznych człowiekowi i środowisku naturalnemu składników. We wszystkich produktach woda w całości została zastąpiona hydrolatami, czyli cennymi składnikami aktywnymi pozyskiwanymi z roślin. Dzięki nim substancje aktywne wnikają znacznie szybciej i głębiej w skórę. Kosmetyki charakteryzują także wyrafinowane receptury oparte na bogactwie składników naturalnych oraz wyjątkowe nuty zapachowe.
– W Phenomé stawiamy na trzy elementy: skuteczność, jakość oraz działanie w trosce o człowieka i środowisko. Wszystkie zmiany w duchu LOT Destination ECO, które realizuje polski przewoźnik, są oznaką nowego, świeżego podejścia i myślenia o naturze. Jest to całkowicie spójne z polityką mojej firmy, dlatego cieszę się, że nasze naturalne kosmetyki znajdą się na pokładach Dreamlinerów PLL LOT, zwiększając tym samym komfort podróży – podkreśliła Aldona Luterek, CEO Phenomé.
Zmiany w PLL LOTWprowadzenie nowej kosmetyczki czy współpraca z Krosno Glass to jednak nie wszystkie zmiany jakie szykuje PLL LOT. Przewoźnik szykuje się do
retrofitu ośmiu samolotów Boeing B787-8 Dreamliner. W klasie biznes doczekamy się foteli ustawionych w jodełkę z bezpośrednim dostępem do korytarza dla każdego pasażera. Zmiany planowane są także w klasach ekonomicznej premium i ekonomicznej. Wdrożony zostanie także nowy system rozrywki pokładowej oraz dostęp do internetu dla pasażerów.
Pierwszy B787-8 przewiezie pasażerów pod koniec 2025 r., ale przewoźnik dopuszcza możliwość niewielkiego przesunięcia tego terminu. Wszystkie samoloty mają jednak zyskać nowe wnętrze do końca 2026 r.