Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

Port Lotniczy Frankfurt wdraża technologię przewidywania godzin przylotu

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-07-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ Centrum Prasowe PAP

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Port Lotniczy Frankfurt wdraża technologię przewidywania godzin przylotu
fot. Frankfurt Airport
Firma Fraport AG, zarządca m.in. lotniska we Frankfurcie, rozpocznie korzystanie z predykcyjnych czasów przylotu w czasie rzeczywistym o nazwie ELDT (ang. Estimated Landing Time), w oparciu o system FlightAware.

Firma Fraport jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zarządzających działalnością lotnisk i obecna jest na 30 lotniskach na świecie. Mając w ofercie największą na świecie platformę śledzenia lotów, FlightAware jest liderem branżowym w cyfrowych rozwiązaniach lotniczych. Współpraca pozwoli Fraport na uzyskanie dostępu do dokładnych, przewidywanych czasów przylotu, lokalizacji samolotów i informacji na temat lotów z FlightAware.

Modele opracowywane są na podstawie analizy statystycznej lotów i znaczników czasowych setek tysięcy lotów. Są one w stanie zidentyfikować kluczowe czynniki wpływające na wydarzenia związane z lotami w czasie rzeczywistym. Firma Fraport zintegruje te dane z własnymi narzędziami operacyjnymi i platformami analitycznymi w celu optymalizacji wydajności w powietrzu i przydzielania personelu naziemnego na lotnisku we Frankfurcie.

– Innowacyjna technologia predykcyjna FlightAware wyniesie doskonałość operacyjną Fraport na zupełnie nowy poziom – skomentował dr Pierre Dominique Prümm, członek rady wykonawczej Fraport AG w zakresie lotnictwa i infrastruktury. – Zdobywamy potężne narzędzie w czasie rzeczywistym, które rozwinie naszą działalność na lotnisku we Frankfurcie, na czym skorzystają tak linie lotnicze, jak i pasażerowie. W ten sposób ponawiamy nasze zobowiązanie do zapewnienia, że wszyscy pasażerowie doświadczają wygodnej podróży przez lotnisko we Frankfurcie – dodał.

Obsługując więcej połączeń bezpośrednich niż jakiekolwiek inne lotnisko na świecie, lotnisko we Frankfurcie odgrywa kluczową rolę w transporcie pasażerów podróżujących przez Europę. W bieżącym terminarzu letnim z lotniska korzystają 94 linie pasażerskie obsługujące loty do 306 miejsc docelowych w 98 krajach na świecie. Z Frankfurtu wychodzi aż 137 połączeń międzykontynentalnych, co podkreśla rolę lotniska jako wiodącego węzła w międzynarodowym systemie transportu powietrznego. Ponadto lotnisko we Frankfurcie obsługuje średnio 1500 lotów dziennie – więcej niż jakiekolwiek inne lotnisko w Europie.

– Jak do tej pory nasze dane używane były do zrozumienia przeszłych lub bieżących wydarzeń. Korzystanie przez Fraport z naszych danych ELDT to ważny dla nas krok, który potwierdza możliwości przewidzenia przez nas przyszłych wydarzeń – skomentował Daniel Baker, założyciel i główny dyrektor wykonawczy FlightAware. – Decyzja ta z pewnością wywrze pozytywny wpływ na ponad 70 mln pasażerów podróżujących przez lotnisko we Frankfurcie każdego roku – dodał dyrektor.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

WebCAT uruchomiony w systemie PANDORA

Biznes i przemysł

WebCAT uruchomiony w systemie PANDORA

Redakcja/inf. pras. 06 listopada 2019

Lotnisko przyszłości – do czego może służyć sztuczna inteligencja?

Infrastruktura i lotniska

Boom ma kolejne fundusze na budowę następcy Concorde’a

Biznes i przemysł

Ogromny latawiec wprowadza nowe spojrzenie na energetykę

Biznes i przemysł

Za 10 lat easyJet chce latać elektrycznymi samolotami

Pasażer i linie lotnicze

Za 10 lat easyJet chce latać elektrycznymi samolotami

Leonard Dolecki 30 września 2017

Zobacz również:

WebCAT uruchomiony w systemie PANDORA

Biznes i przemysł

WebCAT uruchomiony w systemie PANDORA

Redakcja/inf. pras. 06 listopada 2019

Lotnisko przyszłości – do czego może służyć sztuczna inteligencja?

Infrastruktura i lotniska

Boom ma kolejne fundusze na budowę następcy Concorde’a

Biznes i przemysł

Ogromny latawiec wprowadza nowe spojrzenie na energetykę

Biznes i przemysł

Za 10 lat easyJet chce latać elektrycznymi samolotami

Pasażer i linie lotnicze

Za 10 lat easyJet chce latać elektrycznymi samolotami

Leonard Dolecki 30 września 2017

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5