Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", które planuje na dniach przejąć kontrolę nad lotniskiem w Radomiu-Sadkowie, ogłosiło przetarg na obsługę medialną nowego portu. Termin jest bardzo krótki. Oferty można składać do 28 września.
Choć sam tytuł ogłoszenia mówi o poszukiwaniu agencji PR i PA do obsługi portu komplementarnego dla lotniska Chopina i regionu Mazowsza, to nie trudno odgadnąć, że za tym nazewnictwem kryje się Radom-Sadków.
Celem zwycięzcy będzie przede wszystkim tworzenie i utrzymywanie korzystnego dla lotniska wizerunku, który będzie sprzyjał rozwojowi jego działalności. A takie działania bardzo przydadzą się inwestycji, która
nie zostanie oddana w zapowiadanym terminie i która
wzbudza tak wiele emocji.
Wystarczy wpisać w wyszukiwanie obrazów najpopularniejszej w Polsce przeglądarki hasło „Radom lotnisko”, by przekonać się, że obiekt świecący pustkami od blisko roku, jest na razie dobrym tematem do żartów, a nie działań promocyjnych. Przed agencją, która podejmie się kreowania pozytywnego wizerunku Radomia jako najlepszego
według zamawiającego PPL-u, miejsca do wybudowania lotniska dla Mazowsza, zadanie niełatwe i wymagające bardzo zmyślnej strategii.
To już kolejny przetarg na promocję dużego przedsięwzięcia planowanego w najbliższych latach przez PPL, który zarządza większością lotnisk w Polsce. Wcześniej podjęto takie działania wobec Centralnego Portu Komunikacyjnego.