Coraz mniej pasażerskich B757 w Europie. Linie Privilege Style w pierwszym tygodniu października br. wycofały z floty ostatniego boeinga B757-200. W swoim ostatnim dniu "pracy" maszyna o rejestracji EC-HDS poleciała z drużyną Sevilla FC z Eindhoven do Sewilli, do której to lot stał się zakończeniem służby pasażerskiej u hiszpańskiego przewoźnika.
Linie zakończyły 17-letni okres użytkowania samolotów B757-200. Pierwszego boeinga 757 linie Privilege otrzymały 3 sierpnia 2006 r. Był to samolot o rejestracji EC-ISY wyprodukowany w 1993 r. i użytkowany wcześniej przez hiszpańską Iberię. Z użytku został wycofany w 2021 r. i obecnie jest posiadaniu firmy AerCap i zaparkowany na lotnisku Lleida–Alguaire. Kolejnego B757 wyprodukowanego w 1999 r. linia pozyskała w 2007 r. Był to także dawny samolot hiszpańskiej Iberii o rejestracji EC-HDS. Wspomniana maszyna została wycofana z użytku 4 października, a trzy dni później została zwrócona do firmy AerCap i odleciała do irlandzkiego Knock gdzie prawdopodobnie zostanie przebudowana do wersji cargo.
Flota przewoźnika
Flota Privilege Style przechodzi spore zmiany. Przewoźnik zdecydował się odmłodzić ją pozyskując nowocześniejsze oraz młodsze maszyny. W tym roku, oprócz wspomnianego B757, odszedł także jedyny i prawie 30-letni B767-300ER (EC-LZO), który został zastąpiony 10-letnim airbusem A330-200. Warto dodać, że wspominany B767 był to dawny samolot PLL LOT o rejestracji SP-LPB (Gdańsk). Obecnie jego właścicielem została firma Cargo Aircraft Management (CAM), która przebuduje go w Tel Awiwie (IAI) na wersję cargo.
Linia obecnie posiada trzy samoloty: jednego airbusa A321, jednego A330-200 oraz jednego boeinga B777-200ER. Przewoźnik planuje pozyskać dwa airbusy: kolejnego A321 oraz A330-200. Nie wykluczone, że wraz z rosnącym światowym popytem na podróże linia może pozyskać także kolejnego B777.
Czarterowa linia
Privilege Style to hiszpańska prywatna czarterowa linia lotnicza założona w 2003 r. przez Chema Álvareza Díaza, hiszpańskiego biznesmena z Ourense. Firma, która oferuje usługi na całym świecie, została certyfikowana przez IOSA oraz zatwierdzona przez FAA, FAOC i EASA. Privilege Style posiada również międzynarodowe zezwolenie na świadczenie usług publicznych w zakresie transportu lotniczego (Meksyk) i spełnia międzynarodowe normy ISO 9001 i ISO 14001. Obecnie linia skupia się na oferowaniu najlepszych usług prywatnych lotów ad hoc.
Według informacji jej głównymi klientami VIP jest kilka hiszpańskich firm, a także drużyny z pierwszej ligi piłki nożnej (La Liga) w Hiszpanii m.in. klub Sevilla FC. Linia również wspomaga przewoźników w przypadku braków flotowych. Oprócz Finnair, Condora czy El Al boeingi B767 i B777 latały także dla PLL LOT.
Linia skończyła z lotami deportacyjnymi
Zaangażowanie firmy w loty deportacyjne z różnych krajów UE spotkało się z krytyką ze strony niektórych obrońców praw człowieka. Privilege Style był rzekomo zaangażowany w deportację migrantów z Jamajki z Wielkiej Brytanii w dniu 2 grudnia 2020 r., a także w deportację afgańskich migrantów z Niemiec w 2021 r. W czerwca 2022 r. firma miała przeprowadzić deportację osób ubiegających się o azyl z Wielkiej Brytanii do Rwandy, choć nigdy nie doszło to do skutku z powodu kwestii prawnych. Po naciskach ze strony różnych grup, w październiku 2022 r. firma ogłosiła, że zrezygnuje z wykonywania lotów deportacyjnych z Wielkiej Brytanii.