Po niedawno zawartym partnerstwie Ryanaira z OTA loveholidays.com, Ryanair ogłosił też nową umowę partnerską z OTA Kiwi.com. Porozumienie gwarantuje, że Kiwi będzie teraz miało bezpośredni dostęp do strony internetowej niskokosztowca bez korzystania z techniki screenscraping. Kiwi tym samym zobowiązuje się do oferowania swoim klientom niskich cen lotów i usług dodatkowych Ryanaira oraz dostarczania dokładnych danych kontaktowych i płatności bezpośrednio do taniego przewoźnika.
Nowozaakceptowana umowa z OTA oznacza, że klienci Kiwi mogą teraz kupować loty/usługi dodatkowe Ryanair w rzeczywistych cenach (bez dodatkowych marż) za pośrednictwem strony internetowej Kiwi.com. Klienci Kiwi będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair i będą otrzymywać wszystkie informacje o lotach Ryanair bezpośrednio od linii lotniczej na swój adres e-mail. Użytkownicy Kiwi nie będą już musieli przechodzić przez proces weryfikacji klienta Ryanair, który nadal muszą przeprowadzać nieautoryzowani klienci OTA Pirates.
Dodatkowo umowa ta umożliwia klientom korzystanie z wirtualnej usługi międzyliniowej Kiwi, która pozwala klientom rezerwować loty z przesiadkami. Jeżeli jednak nie zdążą oni na swój lot łączony, Kiwi bezpłatnie przekwateruje pasażerów na następny dostępny rejs
Ryanair od dawna prowadzi kampanię na rzecz ochrony wszystkich konsumentów przed zawyżonymi opłatami OTA Pirate i oszustwami cenowymi, a także zakończenia fałszowania danych kontaktowych i płatniczych klientów. Zatwierdzone partnerstwo z Kiwi pokazuje, w jaki sposób OTA mogą współpracować z Ryanairem w przejrzysty sposób, który eliminuje potrzebę stosowania praktyk antykonsumenckich. Jednocześnie pasażerowie Kiwi.com mają bezpośredni dostęp do niskich cen Ryanaira bez zawyżonych opłat i prób manipulacji cenami.
– Z przyjemnością ogłaszamy zawarcie nowej, zatwierdzonej umowy z Kiwi.com. To świetna wiadomość dla klientów Kiwi, którzy teraz będą mogli rezerwować tanie loty, miejsca i bagaże w Ryanair za pośrednictwem serwisu z pełną przejrzystością cen. Klienci będą mieli pewność, że otrzymają wszystkie istotne informacje o lotach bezpośrednio od Ryanair i będą mieli pełny dostęp do swoich rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair" – powiedziała Dara Brady, dyrektorka komunikacji oraz marketingu w Ryanair.
– Ryanair od dawna prowadzi kampanię na rzecz ochrony wszystkich konsumentów przed zawyżonymi opłatami OTA Pirate i oszustwami cenowymi, a także zakończenia fałszowania danych kontaktowych i płatniczych klientów przekazywanych liniom lotniczym. Nowe partnerstwo z Kiwi stanowi znaczący krok w kierunku zapewnienia tej ochrony wszystkim klientom korzystającym z serwisu, którzy uzyskają teraz dostęp do niskich taryf Ryanair i usług dodatkowych bez zawyżonych opłat. Dzięki temu Kiwi będzie mogło oferować niskie ceny Ryanair wszystkim swoim klientom – podsumowała Brady.
– Zapowiedź współpracy z Ryanairem jest pozytywną informacją, kończącą napięty okres, który miał wpływ na naszych klientów. Odzwierciedla to nasze zaangażowanie w nawiązywanie relacji ze wszystkimi liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów i naszych długoterminowych celów biznesowych – zakończył Golan Shaked, dyrektor handlowy Kiwi.com.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.