Linie lotnicze Ryanair ogłosiły nowe partnerstwo z firmą TUI. Touroperator będzie teraz upoważniony do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu niskokosztowca z Irlandii w ramach swoich pakietów wakacyjnych, pod warunkiem, że nie będzie zawyżać opłat za produkty taniego przewoźnika. Umowa zagwarantuje również klientom TUI, że ich dane kontaktowe i informacje o płatnościach zostaną przekazane, zapewniając im bezpośredni dostęp do ich konta myRyanair i otrzymywanie ważnych informacji o lotach bezpośrednio na ich adres e-mail.
Umowa ta stawia TUI w wyraźnej opozycji do nieautoryzowanych OTA Pirates, którzy nadal oszukują i obciążają klientów ukrytymi marżami oraz dostarczają Ryanairowi fałszywe dane kontaktowe i informacje o płatnościach. Klienci TUI nie tylko skorzystają na tym, że TUI będzie wyświetlać rzeczywiste ceny taniego przewoźnika, bez ukrytych marż i podając prawidłowe dane kontaktowe klienta i dane dotyczące płatności, ale będą nadal korzystać z elastycznych planów płatności i ochrony ATOL i nie będą już musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta, co muszą nadal robić klienci nieautoryzowanych piratów OTA.
TUI jest trzecim zatwierdzonym przez Ryanair partnerem OTA, obok loveholidays i Kiwi. – Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo z TUI, które umożliwi klientom TUI rezerwację lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair oraz otrzymywania wszelkich informacji dotyczących lotu bezpośrednio od Ryanair, a także bezpośredniego dostępu do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair. Ta umowa oddziela TUI od piratów OTA, którzy nadal oszukują i oszukują konsumentów, bezprawnie pobierając dane ze strony internetowej Ryanair i niewłaściwie sprzedając nasze loty z rażącymi ukrytymi marżami i zawyżonymi opłatami – podkreśliła Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair.
– Nowa umowa jest zgodna ze strategią Grupy polegającą na większej cyfryzacji segmentów biznesowych. Współpraca z Ryanairem pozwoli teraz jeszcze bardziej rozszerzyć ofertę dynamicznie pakowanych wakacji TUI, a jednocześnie osiągnąć kolejny kamień milowy w cyfryzacji. Ponadto współpraca ta przyczynia się również do realizacji naszej strategii wzrostu. Celem jest osiągnięcie dodatkowego wzrostu dzięki większej liczbie produktów i nowych gości – stwierdził Peter Krüger, Chief Strategy Officer & Chief Executive Officer Holiday Experiences w TUI Group.
– Więcej hoteli, więcej połączeń lotniczych, więcej wycieczek i aktywności podczas podróży i w domu - tworzymy jeszcze większy wybór dla naszych gości. Porozumienie, które osiągnęliśmy, stworzy więcej opcji podróży dla naszych gości niż kiedykolwiek wcześniej. W szczególności w Wielkiej Brytanii nasi goście będą mogli wybierać spośród jeszcze szerszej gamy lotów w przyszłości - a ponadto do silnego programu z własnymi lotami TUI Airlines – podsumował David Schelp, CEO Markets & Airlines w TUI Group.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.