Podróżujący klasą biznes Singapore Airlines mogą teraz korzystać z darmowego, nieograniczonego Wi-Fi, w ramach rozszerzenia tej samej korzyści dostępnej dla pasażerów i członów Star Alliance w klasie pierwszej.
Dodatkowo, członkowie programu KrisFlyer lecący w klasie ekonomicznej premium lub ekonomicznej mogą również korzystać z bezpłatnego dwugodzinnego pakietu "Surf" w miejsce obecnej opcji wysyłania wiadomości pod warunkiem, że ich numer KrisFlyer jest wpisany w rezerwacji. W międzyczasie członkowie elitarnego Klubu PPS Singapore Airlines mogą cieszyć się nieograniczonym darmowym Wi-Fi niezależnie od klasy, w której się znajdują. Singapore Airlines opisują te zmiany jako próbę "ciągłego przeglądu istniejącej oferty Wi-Fi".
Próby, które po raz pierwszy rozpoczęły się w sierpniu 2022 roku, wykluczyły wtedy flagowe airbusy A380 i regionalne A350, zostały teraz rozszerzone o te wspomniane samoloty wraz z długodystansowymi i ultradługodystansowymi airbusami A350, a także flotą boeingów B777, B787-10 i B737-8 MAX, które również posiadają klasę biznesową typu lie-flat. Prędkość Wi-Fi w Singapore Airlines wynosi zazwyczaj około 5 Mbps, co z pewnością wystarczy, aby przejrzeć e-maile, strony internetowe czy media społecznościowe - zwłaszcza, gdy nie trzeba pilnować limitu danych.
W ramach standardowego cennika Wi-Fi w Singapore Airlines, pasażerowie klasy biznesowej otrzymali pierwsze 100Mb za darmo, ale potem musieli zapłacić od 4 do 16 dolarów za różne pakiety - najdroższy z nich trwa tylko trzy godziny. Podobnie, bezpłatnym starterem w klasie ekonomicznej i premium był dwugodzinny pakiet Chat do wykorzystania z aplikacjami do przesyłania wiadomości tekstowych, takimi jak Apple's iMessage, WhatsApp i Facebook Messenger.
Singapore Airlines nie ustaliły daty zakończenia tej promocji i na razie oceniają, ile dodatkowych danych zużywają podróżni, a co za tym idzie ile to będzie kosztować, mając uwagę wysokie ceny satelitarnego dostępu do Internetu.