Star Alliance, światowy sojusz linii lotniczych, wzmocnił swoją kadrę zarządzającą powołując na kluczowe stanowiska osoby, których zadaniem będzie skuteczniejsze zapewnianie klientom, wchodzących w skład organizacji przewoźników, jeszcze wyższego poziomu obsługi.
Do rodziny Star Alliance dołączyła Ambar Franco, która będzie piastowała stanowisko wiceprezesa ds. satysfakcji klientów. Będzie ona odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu zapewnienie jeszcze bardziej wydajnej obsługi pasażerów - zarówno wtedy, kiedy korzystają oni z usług sojuszu, jak i przesiadają się pomiędzy wchodzącymi w jego skład liniami. Równie ważne będzie także zapewnianie odpowiedniego poziomu lojalności klientów po zakończeniu ich podróży. Ambar Franco posiada ogromne doświadczenie w branży turystycznej. Przed dołączeniem do Star Alliance zajmowała wyższe stanowiska kierownicze w Mandarin Oriental Hotel Group, gdzie była odpowiedzialna za obsługę klientów.
Na stanowisko wiceprezesa Star Alliance ds. cyfrowych i technologicznych powołany został Luc Lachoix. Jest on odpowiedzialny za architekturę, działalnie oraz bezpieczeństwo sieci informatycznych, a także za obsługę komputerową działów sojuszu dbających o odpowiedni poziom satysfakcji i lojalności klientów. Luc Lachoix pracował wcześniej na wielu szczeblach kariery w branży lotniczej. Zajmował także stanowiska kierownicze w dużych, działających w branży firmach technologicznych, takich jak Amadeus i Sabre.
Wiceprezesem ds. Strategii został Renato Ramos. Głównymi obszarami jego działalności będą inicjatywy strategiczne, planowanie biznesowe oraz współpraca pomiędzy poszczególnymi obszarami funkcjonalnymi. Renato Ramos pracuje dla sojuszu Star Alliance już od siedmiu lat, a ostatnio zajmował stanowisko Dyrektora ds. Programów Lojalnościowych. Jest on doświadczonym ekspertem branży lotniczej, który pracował także w liniach Avianca i LATAM Airlines.
Gayatheri Silvakumer została powołana na stanowisko wiceprezesa ds. zasobów ludzkich i kultury. Będzie ona odpowiedzialna za realizację wizji sojuszu Star Alliance dotyczącej kapitału ludzkiego i rozwoju kulturowego, ze szczególnym naciskiem na zatrzymywanie najbardziej utalentowanych pracowników i rozwój organizacyjny. Wcześniej zajmowała ona wyższe stanowiska kierownicze w obszarze kadrowym, pracując dla firm z różnych branż, takich jak McCann Worldgroup, Bombardier czy Rolls-Royce.
– Niezwykle cieszę się z tego, że będę mógł pracować z tak wszechstronnym i zróżnicowanym zespołem. Jego członkowie posiadają rozległe doświadczenie, które zdobywali zarówno w branży lotniczej, jak i poza nią. Dzięki temu będziemy w stanie sprawniej realizować naszą misję, jaką jest zapewnienie pasażerom możliwie jak najwyższego poziomu obsługi na kluczowych etapach ich podróży – podsumował Theo Panagiotoulias, prezes Star Alliance.
– Ambar, Luc, Renato oraz Gayatheri z pasją podchodzą do wizji naszego sojuszu oraz do jej realizacji, zawsze mając na uwadze interesy naszych linii członkowskich oraz klientów końcowych – dodał Panagiotoulias.
Star Alliance został utworzony w 1997 roku jako pierwszy sojusz linii lotniczych o prawdziwie globalnym charakterze, oferujący swoim klientom ogólnoświatowy zasięg, globalną rozpoznawalność marki oraz doskonałą jakość obsługi. Od samego początku oferuje największą i najbardziej rozległą sieć linii lotniczych, kładąc zdecydowany nacisk na zapewnienie klientom jak najlepszej obsługi na każdym etapie podróży.
Do sojuszu należą następujące linie lotnicze: Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lufthansa, Shenzen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines oraz United.
Star Alliance oferuje każdego dnia ponad 17 500 lotów do 1150 destynacji w 189 krajach. Dalsze połączenia przesiadkowe oferowane są także przez partnera połączeń Star Alliance, Juneyao Airlines.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.