Partner serwisu
Biznes i przemysł

Wewnętrzna korespondencja Boeinga: „MAX zaprojektowany przez klaunów”

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-01-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ Agencja Reutera

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Wewnętrzna korespondencja Boeinga: „MAX zaprojektowany przez klaunów”
Fot. CNN Media
Boeing ujawnił wewnętrzne wiadomości pracowników firmy, którzy w bardzo krytyczny sposób opisywali samolot Boeing 737 MAX. Amerykański producent ujawnił korespondencję w ramach zwiększenia transparentności w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwem a Federalną Agencją Lotnictwa (FAA) – podaje Agencja Reutera.

Samolot wąskokadłubowy Boeing 737 MAX został globalnie uziemiony w marcu ubiegłego roku po drugiej katastrofie maszyny tego modelu. Ustalono, że MAX-y nie wrócą do latania, aż do momentu, kiedy ten typ Boeinga będzie bezpieczny i zostanie zaakceptowany przez Federalną Agencję Lotnictwa (FAA), czyli podmiot zajmujący się bezpieczeństwem przestrzeni powietrznej w USA.

Tak się jednak nie dzieje – MAX-y do służby nie wróciły do dziś, a konkretna data ich powrotu jest wciąż przekładana. Do producenta wciąż spływają roszczenia od przewoźników lotniczych, domagających się rekompensaty za koszty, jakie poniosły przez uziemienie MAX-ów. Amerykański gigant musi sobie również poradzić z upadającą reputacją firmy i odbudować zaufanie linii lotniczych.

Żeby tego było mało, ujawniono ostatnio korespondencję setek pracowników firmy Boeing, którzy MAX-a określają mianem „samolotu, zaprojektowanego klaunów zarządzanych przez małpy”, wyśmiewają zarówno samolot, „do którego nie wsadziliby swojej rodziny”, firmę, jak i FAA.

Boeing, choć opublikował wiadomości, by zwiększyć transparentność w kontaktach z FAA, stanowczo odcina się od krytycznej korespondencji. „Komunikacja pracowników nie odzwierciedla tego, jaką spółką jesteśmy i jaką chcielibyśmy być”. Firma dodała, że znajdujące się tam treści są nie do zaakceptowania.

Więcej informacji na temat uziemienia MAX-ów przeczytasz w naszym specjalnym wątku Problemy 737 MAX.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Krok w stronę certyfikacji B737 MAX 10

Biznes i przemysł

Krok w stronę certyfikacji B737 MAX 10

Mateusz Kieruzal 23 listopada 2023

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Biznes i przemysł

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Mateusz Kieruzal 03 listopada 2023

Boeing zwiększy miesięczną produkcję B737 MAX

Biznes i przemysł

Boeing zwiększy miesięczną produkcję B737 MAX

Mateusz Kieruzal 15 października 2023

Zobacz również:

Boeing chce ułatwień w certyfikacji B737 MAX 7

Biznes i przemysł

Boeing chce ułatwień w certyfikacji B737 MAX 7

Mateusz Kieruzal 10 grudnia 2023

Nowe Air Force One zabijają finanse Boeinga

Biznes i przemysł

Nowe Air Force One zabijają finanse Boeinga

Mateusz Kieruzal 26 października 2023

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Biznes i przemysł

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Mateusz Kieruzal 03 listopada 2023

Pozostałe z wątku:

Krok w stronę certyfikacji B737 MAX 10

Biznes i przemysł

Krok w stronę certyfikacji B737 MAX 10

Mateusz Kieruzal 23 listopada 2023

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Biznes i przemysł

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Mateusz Kieruzal 03 listopada 2023

Boeing zwiększy miesięczną produkcję B737 MAX

Biznes i przemysł

Boeing zwiększy miesięczną produkcję B737 MAX

Mateusz Kieruzal 15 października 2023

Zobacz również:

Boeing chce ułatwień w certyfikacji B737 MAX 7

Biznes i przemysł

Boeing chce ułatwień w certyfikacji B737 MAX 7

Mateusz Kieruzal 10 grudnia 2023

Nowe Air Force One zabijają finanse Boeinga

Biznes i przemysł

Nowe Air Force One zabijają finanse Boeinga

Mateusz Kieruzal 26 października 2023

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Biznes i przemysł

Boeing dostarczy mniej MAX-ów niż planował

Mateusz Kieruzal 03 listopada 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5