Linie lotnicze American Airlines, Delta Air Lines i United Airlines wznowią jesienią rejsy między Los Angeles i portem Tokio-Haneda - informuje serwis "Routes".
Decyzje wielkiej amerykańskiej trójki przewoźników są efektem zniesienia długo utrzymujących się większości uciążliwych dla podróżnych restrykcji dotyczących COVID-19 w Japonii.
American i United polecą DreamlineramiAmerican Airlines i United Airlines planują połączyć największe miasto Kalifornii ze stolicą Japonii od 29 października. Przewoźnik z Dallas będzie realizował loty dwa razy na dobę z wykorzystaniem boeinga 787-8. Dreamliner tej wersji największych linii lotniczych świata może zabrać na pokład 234 pasażerów, oferując 20 foteli w klasie biznes, 28 w klasie premium ekonomicznej oraz 48 w Main Cabin Extra.
Przewoźnik z Chicago natomiast poleci między Los Angeles i Tokio codziennie z wykorzystaniem boeinga 787-9. Dreamliner tej wersji trzecich pod względem wielkości linii lotniczych świata może zabrać na pokład nawet 257 pasażerów, oferując 48 foteli w klasie biznesowej Polaris, 21 w klasie Premium Plus oraz 39 w klasie Economy Plus.
Delta poleci airbusem A330-900Wreszcie na 30 października zaplanowano powrót rejsów Delta Air Lines z Kalifornii do stolicy Japonii. Przewoźnik z Atlanty początkowo obsłuży trasę trzy razy w tygodniu, ale od 1 grudnia zapowiedział codzienne loty z wykorzystaniem szerokokadłubowego airbusa A330-900, który może zabrać na pokład 281 pasażerów, oferując 29 foteli w biznesowej klasie Delta One, 28 w klasie Premium Select oraz 56 w klasie Delta Comfort Plus.
Aktualnie między Los Angeles i portem Tokio-Haneda latają jedynie szerokokadłubowce All Nippon Airways (ANA) oraz Japan Airlines (JAL). Linie lotnicze ANA oferują dziesięć rejsów w tygodniu, natomiast JAL realizuje siedem rejsów w tygodniu. Narodowy przewoźnik Kraju Kwitnącej Wiśni realizuje także dziewięć lotów w tygodniu do największego miasta Kalifornii z portu Tokio-Narita. Na tej samej trasie codziennie latają jeszcze ANA, Singapore Airlines, United Airlines i
niskokosztowe Zipair.
Boeingiem 767-300ER z HawajówDodatkowo od 1 grudnia rejsy między Honolulu na Hawajach a portem Tokio-Haneda uruchomią jeszcze Delta Air Lines. Codzienne loty obsłuży na tej trasie boeing 767-300ER. Szerokokadłubowy odrzutowiec przewoźnika z Atlanty może zabrać na pokład nawet 226 pasażerów, oferując 26 foteli w biznesowej klasie Delta One oraz 35 w klasie Delta Comfort Plus.