Linie lotnicze Wizz Air rozpoczynają sezon zima 2024-2025 z rozszerzonym rozkładem rejsów, uruchamiając i ponownie wprowadzając ponad 40 tras w swojej siatce połączeń.
Tej zimy Wizz Air wyląduje na nowo otwartym lotnisku w Salerno we Włoszech,
powraca do operacji bazowych w Kiszyniowie w Mołdawii oraz uruchomi wyjątkowe kierunki, takie jak Sphinx (Kair) i Szarm El Szejk w Egipcie, Marrakesz w Maroku czy Stuttgart w Niemczech z jeszcze większej liczby miast. Łącznie linie będą obsługiwać w sezonie zimowym ponad 600 tras.
Wizz Air zaoferuje pasażerom tej zimy ponad 28 milionów miejsc. To największa oferta na sezon zimowy od początku działalności linii, obejmująca Europę, Afrykę Północną, Bliski Wschód i Azję Centralną.
Latem 2024 roku Wizz Air stały się preferowanym wyborem dla prawie 40 milionów pasażerów, realizując niemal 200 000 lotów z imponującym wskaźnikiem realizacji na poziomie 99,3%, jednym z najlepszych w branży, pomimo wymagających warunków operacyjnych.
Ponadto latem Wizz Air kontynuował rozszerzanie swojej oferty produktów. Niskokosztowiec oferuje obecnie ulepszone portfolio opcji członkostwa, w tym All You Can Fly, WIZZ MultiPass na większej liczbie rynków i Wizz Discount Club Premium. Dla wygody pasażerów linia wprowadziła opcje płatności Apple Pay i Google Pay w aplikacji mobilnej i akceptuje karty Revolut do zakupów na pokładzie.
Wizz Air nadal utrzymuje najniższą intensywność emisji dwutlenku węgla w branży, ze średnią wynoszącą 52,6 gramów CO₂ na pasażera na kilometr w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wspólnie z Airbusem przewoźnik testuje działanie SAF przed wejściem w życie rozporządzenia RefuelEU, które ma nastąpić w styczniu 2025 r.
– Z radością wkraczamy w nasz największy dotychczas sezon zimowy, oferując dziesiątki nowych tras, które nasi pasażerowie mogą odkrywać. Dzięki 160 trasom z Polski pozostajemy zaangażowani w dalszy rozwój na polskim rynku, zapewniając polskim podróżnym jeszcze więcej możliwości na niskokosztowe podróże. Dysponując stale rosnącą, nowoczesną flotą, kontynuujemy inwestycje w doskonalenie naszej wydajności operacyjnej i doświadczeń klientów, jednocześnie utrzymując najwyższe standardy zrównoważonego rozwoju w branży – podsumowała Sasha Vislaus, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air.